غلامرضا موسوی: امیدوارم مسئولان حوزه با اکران «من مادر هستم» مشکلی نداشته باشند :



غلامرضا موسوی: امیدوارم مسئولان حوزه با اکران «من مادر هستم» مشکلی نداشته باشند

تلاش خواهیم کرد که «من مادر هستم» ساخته فریدون جیرانی را در بهترین زمان روی پرده بفرستیم. البته امیدواریم که حوزه هنری با اکران این فیلم مشکلی نداشته باشد.

شبکه ایران/حـــامد مظفـــری: در حالی که در دور تازه صدور پروانه نمایش فیلمهای مشکل دار، به تازگی مجوز اکران «ضدگلوله» ساخته مصطفی کیایی هم صادر شده همچنان اوضاع اکران دو عنوان از فیلمهای باکیفیت سال قبل یعنی «بغض» ساخته رضا درمیشیان و «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی نامعلوم است. برای اینکه از اوضاع اکران این دو فیلم آگاهی یابیم به سراغ غلامرضا موسوی تهیه کننده این دو فیلم رفتیم و درباره اوضاع اکران آنها از وی پرسیدیم. وی با ابراز این مطلب که پروانه نمایش هر دو فیلم صادر شده از رایزنی برای اکران آنها خبر داد.

 

فیلم من مادر هستم , مادر حاشیه ایران هستم برنامه تلوزیونی سلفی , من مادر هستم قبل از اعدام

 

موسوی به شبکه ایران گفت:«پروانه نمایش «بغض» و «من مادر هستم» صادر شده و در حال حاضر در حال رایزنی برای اکران آنها هستیم. در این بین برای اکران «بغض» در گروه استقلال مذاکراتی را انجام داده ایم و به احتمال زیاد این فیلم بعد از «کلاه قرمزی و بچه ننه» در این گروه سینمایی روی پرده خواهد رفت. »

باران کوثری و حبیب رضایی در نمایی از «من مادر هستم» ساخته فریدون جیرانی

غلامرضا موسوی درباره اینکه آیا اکران «من مادر هستم» به امسال قد خواهد با نه افزود:«مطمئنا برنامه مان این است که فیلم را همین امسال روی پرده بفرستیم به خصوص که اکران خصوصی این فیلم هم با استقبال منتقدان روبرو شد. در هر صورت تلاش خواهیم کرد که این فیلم را هم در بهترین زمان روی پرده بفرستیم. البته امیدواریم که حوزه هنری با اکران این فیلم مشکلی نداشته باشد. »

این تهیه کننده سینمای ایران که سابقه سالها روزنامه نگاری را هم داشته درباره موضع مسئولان حوزه هنری نسبت به فیلم جیرانی اضافه می کند:«البته تاکنون هیچ اظهارنظری از سوی مسئولان حوزه درباره این فیلم شنیده نشده اما امیدواریم به هنگام اکران هم مشکل خاصی پیش نیاید و این فیلم که به لحاظ تولید برای آن زحمات فراوانی صرف شده بتواند به راحتی روی پرده برود.»... / شبکه ایران


ویدیو : غلامرضا موسوی: امیدوارم مسئولان حوزه با اکران «من مادر هستم» مشکلی نداشته باشند