غزل تک رقمی پرسپولیس در حافظیه سروده شد :   زمین‌گیر شدن تیم سرهنگ با گل ثانیه ...



پرسپولیس , سایت پرسپولیس , باشگاه پرسپولیس

 

زمین‌گیر شدن تیم سرهنگ با گل ثانیه 12

غزل تک رقمی پرسپولیس در حافظیه سروده شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی به رده نهم جدول رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس از ساعت 14 در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور 10 هزار و 500 تماشاگر ( بنا به اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف فجرسپاسی رفت که با نتیجه 2 بر صفر پیروزی رسید.

غلامرضا رضایی در ثانیه 12 و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 26 برای پرسپولیس گلزنی کردند. فجرسپاسی در نیمه دوم حملاتی انجام داد اما این تیم که بازیکنانی زیادی را در نیم فصل دوم از دست داده زور گلزنی نداشت.

گل غلامرضا رضایی سریع‌ترین گل لیگ دوازدهم را در این مسابقه به ثمر رساند.

محسن قهرمانی داور مسابقه بود.

فجرسپاسی 24 امتیاز باقی ماند و پرسپولیس 25 امتیازی شد و توانست به رده نهم برسد. سرخپوشان بعد از مدت ها توانستند رتبه خود را تک رقمی کنند.

*ترکیب فجرسپاسی:

وحید شیخ‌ویسی، امید خلیلی، سعید قزلکچی، محمد آفند( از دقیقه 35 محمد انصاری)، علیرضا جلیلی، حسین کاظمی( از دقیقه 66 سید حسین کریمی)، هادی ایمانی، امین جوکار، جابر انصاری، مسلم فیروز آبادی( از دقیقه 83 امین شجاعیان) و سیدمحمدرضا حسینی

سرمربی: محمود یاوری

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون،سید جلال حسینی،رضا نورمحمدی،حسین ماهینی،رضا حقیقی، مارکو پروویچ( از دقیقه 81 عادل کلاه کج)، امیرحسین فشنگچی، علی کریمی( از دقیقه 78 مهدی مهدوی‌کیا)،غلامرضا رضایی، محمد نوری و کریم انصاری فرد( از دقیقه 87 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شکست فجر سخت بود

گل‌محمدی: می‌توانستیم ۶ گل بزنیم/ روی رضایی پنالتی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم 6 گل بزنیم.

به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از  پیروزی 2 بر صفر مقابل فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوب شروع کردیم، مثل سه بازی گذشته برنامه داشتیم و برای بازی های آینده پرسپولیس هم برنامه داریم و می خواهیم خیلی زود به گل برسیم. امروز هم بازی را کنترل کردیم، می‌توانستیم 6 گل هم بزنیم اما شکست دادن فجر کار سختی است تیم جوان و با انگیزه‌ای است. به بازیکنان تبریک می‌گویم باید این روند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: پروویچ خوب بود انتظاراتم را برآورده کرد. دونده و خوب بود و خودش را با جو پرسپولیس هماهنگ کرد. از کلیه عواملی که تلاش کردند امروز بازی خوبی انجام شود تشکر می‌کنم. خالصانه از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم همه بازی‌های فجر در این ورزشگاه برگزار شود.

گل‌محمدی در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی از سوی مهاجمان گفت: چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم روز مهاجمان ما نبود. مثل بازی با ملوان یک بازی توپ ها گل می‌شود و یک بازی هم گل نمی‌شود. از همه بازیکنان راضی هستم و بهترین‌ها را به میدان می‌آورم و نیمکت قوی می‌خواهم که نیمکت قوی داریم.

وی در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی گفت: از داور تشکر می‌کنم بازی را خوب سوت زد. دستش درد نکند ولی در برخی صحنه‌ها دچار اشتباه شد، روی رضایی پنالتی انجام شد. من هم مربی هستم و از اتفاقات درون زمین ناراحت می‌شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد موفقیتش گفت: روی این موضوع می‌شود فکر کرد که چرا موفق شدیم هم از نظر روحی و روانی کار کردیم الان در شرایط خوبی هستند از نظر بدنی هم کار کردیم و بهتر شدیم و می‌دانستم بهتر می‌شود اما بازهم کار داریم و کارمان سخت است./فارس

 


ویدیو : غزل تک رقمی پرسپولیس در حافظیه سروده شد