غرضی: امروز محشر انتخابات است/روحانی: کسی فکر نکند که با نرفتن به پای صندوق‌ها... :



رقیب روحانی در انتخابات 96 , بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات 96 , موضع روحانی درباره انتخابات امریکا

حسن روحانی پس از ارائه رای: کسی فکر نکند که با نرفتن به پای صندوق‌های رای مشکلی حل می‌شود

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حضور در مسجد امام رضا در شهرری، رای خود را به صندوق انداخت.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کسی فکر نکند که با نرفتن به پای صندوق‌های رای مشکلی حل می‌شود و بدانند اگر کسی پای صندوق‌های رای نرفت به انتخاب خودش رای نداده، بلکه به عدم انتخاب رای داده است.

به گزارش تسنیم، حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انداختن رای خود در صندوق رای مسجد جامع امام رضا (ع) در شهرری در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز سرنوشت ملت ایران است و کسی فکر نکند که با نرفتن به پای صندوق‌های رای مشکلی حل می‌شود. بدانند اگر کسی پای صندوق‌های رای نرفت به انتخاب خودش رای نداده، بلکه به عدم انتخاب رای داده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه ملت باید به انتخاب خود رای بدهند، تصریح کرد: ملت ایران در میان کاندیداها آن کسی را که حداقل قادر به اجرای کف مطالبات مردم است به او رای دهند.

روحانی با اشاره به رعایت اخلاق در انتخابات، تصریح کرد: من خیلی دلم می‌خواست که فضا همیشه اخلاقی بماند. البته دیروز و دیشب و در همین ایامی که تبلیغات برگزار شد بعضی خیلی بداخلاقی کردند. بداخلاقی‌ها و تهمت‌های ناروا هم بیشتر به سمت من بود و این در زمانی بود که تبلیغات انجام نمی‌شد و ما نمی‌توانستیم پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه از بداخلاقی‌ها ناراحت نیستم،‌ اظهار داشت: من خوشحال هستم، چرا که اگر مردم مصلحت بدانند و من انتخاب شوم می‌خواهم این بداخلاقی‌ها را از بین ببرم و از افراط‌گرایی جلوگیری کنم. از اینکه می‌بینم افرا‌ط‌گراها از حضور من ناراحت شده‌اند خیلی خوشحال هستم و معنایش این است که با کمک مردم می‌توانیم اخلاق محمدی را برپا کنیم.

 

ولایتی پس از ارائه رای: مردم اگر به من رای دهند، به قول‌هایی که دادم، عمل خواهم کرد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد گیاهی تجریش رأی خود را به صندوق انداخت.

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری لحظاتی پیش با حضور در مسجد گیاهی تجریش رای خود را به صندوق انداخت.

بنا به گزارش تسنیم، وی پس از به صندوق انداختن رای خود با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا برای کنار رفتن به نفع اصولگرایان نامه‌ای از مهدوی‌کنی دریافت کرده‌اید، تاکید کرد: خیر، دریافت نکرده‌ام. 

وی در ادامه سخنان خود گفت: از همه ملت ایران تقاضا می‌کنم به صندوق‌های رای هجوم بیاورند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند، چرا‌که این رای مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور و اعضای شوراهای شهر یک تائید مجددی بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ولایتی همچنین تاکید کرد: ملاک رای مردم است و هر کسی که مردم به آن رای دادند، مورد احترام همه ماست و اگر به من اعتماد کنند و رای بدهند، من به قول‌هایی که به مردم دادم، انشاءالله و به یاری خداوند و حمایت مردم عمل خواهم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مردم به هر کس دیگری رای دادند و فرد دیگری مورد تائید مردم قرار گرفت و بیشترین رای را آورد، ما هم در خدمت او هستیم. همه ما کاندیداها تعهدمان بر این است که در خدمت مردم شریف ایران باشیم، چه در سمت ریاست جمهوری و چه در هر سمت دیگری. چرا‌که مهم این است که مردم حضور هرچه بیشتری در کنار صندوق‌های رای در انتخاب کاندیدای اصلح داشته باشند و آنکه پیروز نهایی است ملت بزرگ ایران هستند.

 

غرضی رای خود را به صندوق انداخت/ امروز محشر انتخابات است

 محمد غرضی لحظاتی پیش با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش مهر، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده و انداختن رای خود به صندوق، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

سید محمد غرضی قبل از این که رای خود را به صندوق بیندازد در جمع خبرنگاران گفت: من به مدت 10 سال در این خیابان زندگی کردم و در کوچه ها و خانه های اینجا قبل از انقلاب مخفی شده بودیم. اینجا از اول مشروطه تا به حال زنده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه پیامی به مردم دارید، گفت: امروز روز ملی است. انتخابات زندگی مردم را نوسازی می کند امروز مردم مسئولیت قلبی خود نسبت به نظام اسلامی را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: امروز روز یا مقلب القلوب و الابصار است. بصیرت مردم قلبا به صحنه حضور می یابد.  امروز محشر انتخابات است. ملت ایران اثبات می کند به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری توانایی اداره کشور را دارد.

غرضی با بیان این که دشمنی دشمنان سخت افزاری است، افزود: ما با قدرت نرم افزاری انتخابات جواب سخت افزاری دشمنان را می دهیم. خداوند قلوب مردم را برای کسانی که به مردم خادمند و موفق و توانمند هستند هدایت کند.

غرضی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آمریکایی ها و سردمداران آمریکایی گفته اند انتخابات ایران را قبول نداریم نظر شما در این مورد چیست گفت: آمریکایی ها هیچ چیز ما را قبول ندارند. آمریکایی ها فقط کودتاچی هستند. آن ها دشمن تراشند و حمله می کنند. آمریکایی ها می گویند تا شما از ما تبعیت نکنید شما را قبول نخواهیم داشت.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر این که برنده انتخابات چه کسی خواهد شد گفت: برنده انتخابات ملت ایران است هر کسی که بیشترین رای را داشته باشد وظیفه سنگین تری بر عهده دارد.

قالیباف رای خود را به صندوق انداخت
محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل رای خود را به صندوق انداخت.
محمدباقر قالیباف با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و پس از زیارت ایشان، در صفوف رای دهندگان قرار گرفت و رای خود را به صندوق انداخت.
بنا به گزارش مهر بر اساس اعلام ستادهای انتخاباتی قرار بود محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی با حضور در شهر ری آراء خود را به صندوق بیندازند.

تسنیم/مهر

 

 


ویدیو : غرضی: امروز محشر انتخابات است/روحانی: کسی فکر نکند که با نرفتن به پای صندوق‌ها...