غایبان آزمون خبرگان رد صلاحیت می شوند : سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه آزمون ...


سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه آزمون مجلس خبرگان رهبری امروز به بهترین شکل خود برگزار شد خاطر نشان کرد: از 537 نفری که طبق آمار قرار بود در آزمون شرکت کنند 400 نفر یعنی حدود 74 درصد در جلسه امروز شرکت کردند. خبرگزاری میزان: نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در ارتباط تلفنی زنده با اخبار ساعت 14 شبکه اول درباره آزمون مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در قم برگزار شد اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه ای که قبلا از سوی شورای نگهبان منتشر شد همه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری به جز کسانی که شرایط آنها احراز شده است و مشمول آزمون نبوده اند بقیه داوطلبان باید در آزمون امروز شرکت می کردند.

وی با اشاره به اینکه آزمون خبرگان رهبری امروز راس ساعت 8 صبح در قم آغاز شد اعلام کرد: برگه های آزمون راس ساعت 8:30 در بین نامزدهای مجلس خبرگان رهبری توزیع شد و بر اساس اطلاع ما تا دقایقی پیش نیز از عده ای از داوطلبان در جلسه امتحان مشغول به پاسخگویی به سوالات هستند

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه آزمون مجلس خبرگان رهبری امروز به بهترین شکل خود برگزار شد خاطر نشان کرد: از 537 نفری که طبق آمار قرار بود در آزمون شرکت کنند 400 نفر یعنی حدود 74 درصد در جلسه امروز شرکت کردند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در کوتاهترین فرصت ممکن اوراق تصحیح شود و نتایج آزمون در مورد اشخاصی که موفق به پشت سر گذاشتن این مرحله شده اند به شرکت کنندگان اعلام شود تا آنها خود را برای مصاحبه شفاهی آماده کنند.

ابراهیمیان درباره وضعیت نامزدهایی که در آزمون خبرگان رهبری شرکت نکردند اظهار کرد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی که از سوی شورای نگهبان صورت گرفته است صرفا یک مرحله آزمون کتبی اعلام شده است لذا کسانی که در آزمون امروز شرکت نکرده اند فرصتی را که پیش بینی شده بود تا توانایی آنها ارزیابی شود از دست دادند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: کسانی که در آزمون علمی شرکت نکردند، عملا نمی توانند در بقیه مسیر احراز صلاحیت را طی کنند.

وی تصریح کرد: این افراد ابزاری را که شورای نگهبان برای ارزیابی توانایی علمی آنها با برگزاری این آزمون در نظر گرفته بود از دست داده و امکان ارائه ارزیابی شان برای شورای نگهبان فراهم نیست.


ویدیو : غایبان آزمون خبرگان رد صلاحیت می شوند