عینکی عجیب که احساساتتان را آشکار می‌کند + تصاویر : اخبار علمی - عینکی عجیب ...



اخبار علمی - عینکی عجیب که احساساتتان را آشکار می‌کند + تصاویر

دانشمندان از ساخت عینک منحصر به فرد خبر داده‌اند که می‌تواند انواع احساسات افراد را نشان دهد و علاوه بر جنبه‌های روانشناختی در امر فروش و بازاریابی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دانشمندان و کارشناسان حوزه بازاریابی به تازگی موفق به یک استفاده منحصر به فرد از عینک تولیدی شرکت گوگل به نام Google glass شده‌اند.

تصاویر عجیب , تصاویر عجیب و غریب , تصاویر کاهش وزن عجیب آنجلینا جولی


گفتنی است، یک نرم افزار منحصر به فرد که قابلیت اتصال به کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را دارد این قابلیت را به عینک گوگل می‌دهد که احساسات فرد را آنالیز و به صورت آماری نمایش بدهد.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان حوزه بازاریابی در نظر دارند که از این فناوری برای تشخیص احساسات مشتریان در قبال محصولات جدید، تبلیغات و استفاده از کالاهای جدید استفاده کنند.

راه پله های عجیب و غریب تصاویر , related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر , بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای تصاویر


برای استفاده از این فناوری فرد کاربر باید از عینک گوگل استفاده کند و آنگاه فروشندگان می‌توانند نظرات واقعی فرد و احساسات او در خصوص کالاها و خدمات را ارزیابی نمایند.

انواع احساسات مانند خشم، تحقیر، عصبانیت، تعجب، شادی، غم، ترس و نفرت توسط این نرم افزار قابل شناسایی هستند.

با استفاده از این فناوری کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت‌ها در فروشگاه‌ها و اماکن فروش به راحتی و با یک هزینه‌ی بسیار کم می‌توانند یک نظر سنجی واقعی در خصوص محصولات خود و احساسات مشتریان پیدا نماین و با انجام فرآیندهای آماری نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف کالا و خدمات خود اقدام نمایند.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : عینکی عجیب که احساساتتان را آشکار می‌کند + تصاویر