عید قربان چه فیلم‌هایی پخش می‌شود؟ : اخبار فرهنگی - عید قربان چه فیلم‌هایی ...



فیلم هایی که باید دید , فیلم هایی که ارزش دیدن دارند , بهترین فیلم هایی که باید دید

اخبار فرهنگی - عید قربان چه فیلم‌هایی پخش می‌شود؟

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن بره‌کشون، وال‌ای، ماشین‌ها 2، کلیک، فریب‌خورده، خانه دل، زمین آسمانی، من شگفت انگیز2، تاکسی 3، همبازی، یک روز اززندگی، از کوچه‌های باران، مستقیم به ماه و فصل موج سواری فردا و همزمان با عید سعید قربان از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.

شبکه یک
فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، بره‌کشون
فیلم تلویزیونی «بره‌کشون» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. ارژنگ امیرفضلی، شهره سلطانی و رامین ناصرنصیر در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه دو
فردا: ساعت 9، وال ای ‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه «ماشین‌ها 2»‌/‌ ساعت 23، کلیک
فیلم انیمیشن «وال ای» به کارگردانی آندره استنتن، فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» و انیمیشن «ماشین‌ها 2» به کارگردانی جان لاستر، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. این شبکه برای ساعت 23 فیلم سینمایی «کلیک» به کارگردانی فرانک کوراسی را درنظر گرفته است.

 

داستان این فیلم با بازی آدام سندلر درباره مایکل نیومن مرد جوانی است که به همراه همسرش دونا و دو فرزندش زندگی متوسطی دارد. مایکل همیشه به دنبال شرایط بهتری برای زندگی است و به نوعی هیچ​گاه از شرایطی که اکنون بر زندگی‌اش حاکم است رضایت ندارد. اوضاع به همین منوال ادامه دارد تا این‌که مردی به نام مارتی به او کنترلی می‌دهد که به وسیله آن می‌تواند در دنیای اطرافش تصرف کند و آن را طبق میل و خواسته خودش تغییر دهد...

 

شبکه سه
فردا: ساعت 30 دقیقه بامداد، فریب‌خورده ‌/‌ ساعت 10، خانه دل ‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، «دان 2» ‌/‌ ساعت 19 شرف خانواده فاضل
فیلم سینمایی «فریب خورده» به کارگردانی جری لوئیس، فردا ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه سه پخش می‌شود.
در خلاصه این فیلم با بازی اینا بالین و جری لوئیس، آمده است که ستاره کمدی به نام هاری در یک سانحه هوایی می‌میرد و حالا کارمندان وی که کار خود را از او یاد گرفته بودند تصمیم می‌گیرند کسی را به جای او بگذارند و هر چه خودشان یاد دارند به او بیاموزند و ... .

 

فیلم تلویزیونی «خانه دل» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری برای فردا ساعت 10 در جدول پخش از شبکه سه قرار گرفته است. در خلاصه داستان فیلم آمده است که حاج اکبر کارمند اداره پست است. او که در روز عید قربان به دنیا آمده دوست دارد به زیارت خانه خدا برود و به دلیل سابقه خوب حاج‌اکبر از طرف اداره پست به او سهمیه حج می‌دهند و ... فرامرز‌صدیقی، محبوبه بیات و هاله سروش در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی «دان 2» به کارگردانی فرهان اختر، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. این شبکه فیلم «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور را برای فردا ساعت 19 تدارک دیده است. در این فیلم پژمان جمشیدی، بهاره رهنما و شقایق دهقان بازی می‌کنند.

 

شبکه چهار
فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، زمین آسمانی
فیلم سینمایی «زمین آسمانی» به کارگردانی محمدعلی نجفی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.

 

این فیلم داستان یک گروه سازنده فیلم است که تصمیم دارند از زندگی حضرت ابراهیم (ع) فیلم بسازند. آنها برای نقش هاجر از بازیگران مختلف تست بازیگری می‌گیرند و ... داریوش ارجمند، صالح نجفی، محمدعلی نجفی، مهناز افضلی و زنده‌یاد رقیه چهره‌آذر در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه تهران
فردا: ساعت 9، «من شگفت‌انگیز 2» ‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه «تاکسی 3» ‌/‌ ساعت 20 و 45 دقیقه، همبازی
فیلم سینمایی «من شگفت انگیز2» به کارگردانی پیر کافین، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم استیو کارل، کریستین ویگ و بنجامین برت بازی کرده‌‎اند.

 

فیلم سینمایی «تاکسی 3» به کارگردانی جرارد کراوزیک هم برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

 

فیلم سینمایی «همبازی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، فردا ساعت 20 و 45 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید.
داستان این فیلم درباره امین، پسر چهار ساله و تنها فرزند خانواده است که برای داشتن همبازی تلاش می‌کند و ... حمید‌فرخ نژاد، نیکی کریمی و جواد عزتی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

 

شبکه شما
فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، یک روز از زندگی
فیلم تلویزیونی «یک روز از زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

 

داستان فیلم در روز عید قربان رخ می‌دهد. پدر و مادر سارا از جهرم به خانه او در شیراز می‌آیند، مادر سارا مخالف ازدواج دخترش با سامان بوده و از این رو این مهمانی در حکم آشتی‌کنان از سویی و اثبات توانایی‌های سارا در اداره زندگی و داشتن یک زندگی خوب از سوی دیگر است، برای همین سارا می‌خواهد خود آشپزی کرده و سفره‌ای مناسب برای خانواده‌اش تدارک ببیند... . مارال فرجاد، علیرضا زمانی‌نسب، عباس افشاریان و زهره حمیدی در این فیلم تلویزیونی بازی می‌کنند.

 

شبکه قرآن و معارف
فردا: ساعت 15 و 30 دقیقه، از کوچه‌های باران
فیلم تلویزیونی «از کوچه‌های باران» به کارگردانی سیدمجید موسویان، فردا ساعت 15و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.

 

در این فیلم پری کربلایی، اسماعیل خلج و حبیب‌الله یاری بازی کرده‌اند و داستان آن درباره مشهدی حیات، پیرزن ساده‌دل روستایی است که آرزو دارد قبل از مرگش به زیارت خدا برود ولی به علت نداشتن تمکن مالی تاکنون نتوانسته به این آرزو برسد.

 

شبکه آموزش
فردا: ساعت 10، مستقیم به ماه
فیلم تلویزیونی «مستقیم به ماه» به کارگردانی دیمون توماس، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید.

 

داستان فیلم از سال 1969 شروع می‌شود، زمانی که انسان می‌خواهد به ماه سفر کند. پسر کوچکی در روزی که با والدینش به پارک رفته، وارد چادری می‌شود که مرد کهنسالی در آنجا حضور دارد. مرد که جولیوس بدفورد نام دارد برای پسر یک داستان باورنکردنی از دوران جوانی‌اش تعریف می‌کند. رونی کینیر و مارک گاتیس در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه پویا
فردا: ساعت 20، فصل موج‌سواری
انیمیشن «فصل موج سواری» فردا ساعت 20 از شبکـه پویا پخش می‌شود.
داستان این انیمیشن درباره یک گروه مستندساز است که از پشت صحنه خطرناک‌ترین و نفسگیرترین مسابقات جهانی قهرمانی موج‌سواری پنگوئن‌ها گزارش تهیه می‌کند. یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه کودی است که برای آموزش دیدن و کسب قهرمانی به سراغ موج‌سوار حرفه‌ای به نام بیگ‌زی می‌رود و ...

 

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «تاکسیدو»، «ترش و شیرین 1»، «دنیای آقای سخی»، «مبارز همه فن حریف» و «آقای مورگان» فردا در ساعات 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
اخبار فرهنگی - جام جم سیما


ویدیو : عید قربان چه فیلم‌هایی پخش می‌شود؟