«عیار ۱۴» و «به رنگ ارغوان» :       اكران فیلم‌ها بعد از جشنواره‌ی فیلم فجر ...



 

 

تمام عیار , قیمت طلای 18 عیار , قیمت طلای 18 عیار امروز

 

اكران فیلم‌ها بعد از جشنواره‌ی فیلم فجر از۱۶ بهمن ماه با فیلم‌های قبلی ادامه پیدا می‌كند و سپس دو فیلم «عیار ۱۴» پرویز شهبازی و «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌كیا به نمایش درمی‌آید.



محمدرضا فرجی از ادامه اكران فیلم‌های چهار گروه «عصر جدید»، «استقلال»، «قدس» و «آزادی» خبر داد و گفت: قرار است كه فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» پس از جشنواره فیلم فجر در گروه «آفریقا» به نمایش درآید.



نایب رییس شورای صنفی نمایش درباره وضعیت اكران سینماها با پایان یافتن جشنواره فیلم فجر، توضیح داد:گروه سینمایی «عصر جدید» اكران فیلم «هر شب تنهایی» ساخته رسول صدرعاملی، گروه «استقلال» فیلم «حلقه‌های ازدواج»، گروه «آزادی» اكران «تاكسی نارنجی» و گروه قدس،«دختر میلیونر» را پی می‌گیرد.



گروه «آزادی» پس از «تاكسی نارنجی» با فیلم «محافظ» قرارداد بسته و قرار است با رسیدن «دختر میلیونر» از كف‌ فروش، «عیار ۱۴» پرویز شهبازی در گروه «قدس» به نمایش درآید.



وی درباره وضعیت اكران «به رنگ ارغوان» و صحبت‌هایی كه مبنی بر به تعویق افتادن اكران آن صورت گرفته، توضیح داد: تاریخ قراردادی كه سینما «آفریقا» برای این فیلم ثبت كرده، ۱۷ بهمن‌ماه و پس از جشنواره فجر است حال اگر هم تغییری در بحث اكران این فیلم پیش آمده هنوز به ما اعلام نشده است.



این درحالی است كه علیرضا سجاد‌پور مدیر اداره‌ی نظارت و ارزشیابی از موكول‌شدن اكران فیلم «به رنگ ارغوان» به بعد از ایام عزاداری پایان صفر خبر داده بود و زمان اكران را ۲۷ بهمن‌ماه اعلام كرده است.



فرجی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت آیین‌نامه جدید شورای صنفی برای اكران ۸۹ و لزوم تعیین فیلم‌هایی اكران نوروزی، گفت: كار آیین‌نامه تقریبا به پایان رسیده است و در آن تغییر چندانی صورت نگرفته است. سینماداران هم‌اكنون می‌توانند در فرصتی كافی فیلم‌های جشنواره را مورد ارزیابی قرار دهند و فیلم‌های‌نوروزی خود را تعیین كنند.

 

 

 

 


ویدیو : «عیار ۱۴» و «به رنگ ارغوان»