عکس یادگاری قلعه‌نویی و مرفاوی : سرمربی تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان تیم ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان برای چندمین بار در طول نیم‌فصل با یکدیگر روبرو نشدند. خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی به اتمام رسید که پایان تمرین این تیم مقارن شد با گرم کردن بازیکنان پیکان و صنعت نفت آبادان که قرار است از ساعت 18 و 30 دقیقه با هم دیداری دوستانه برا برگزار کنند.

* صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با وی خوش و بش کرد. همچنین اعضای کادر فنی دو تیم نیز این کار را انجام دادند.

* هنگامی که آرش برهانی سیاوش اکبرپور را دید با وی خوش و بش کرد. همچنین محمد نصرتی که زمانی در تیم پاس تهران با آرش برهانی همبازی بود وی را در آغوش گرفت و با او شوخی می‌کرد. آنها با یکدیگر عکس یادگاری هم گرفتند.

* کارلوس مانوئل سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان هم با امیر قلعه‌نویی رو در رو شده و با وی برخورد گرمی داشت.

* امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی نیز در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. سرمربی تیم فوتبال استقلال وقتی شیعی مدیرعامل پیکان را دید به سمت او رفت و مدیریت وی را در تیم پیکان به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت کرد.

* حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال که چند روز پیش روبه رو نشدنش با رحمتی سوءتفاهمی را به وجود آورده بود امروز با این دروازه‌بان خوش و بش کرده و همچنین احمد جمشیدیان و ساموئل نیز با مدافع تیم استقلال و همبازی فصل گذشته خود برخورد گرمی داشتند.

* وحید طالب‌لو که زماین در تیم استقلال با صمد مرفاوی همکار بود پس از دیدن مربی سابق خود با وی دست داد و سپس ورزشگاه را ترک کرد.

* حسن حوری دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به سمت امیر قلعه نویی رفت که سرمربی استقلال با او نیز احوالپرسی کرد و وضعیت وی را جویا شد.

در حالی که اکثر بازیکنان دو تیم با یکدیگر خوش و بش می‌کردند باز هم رحمتی با قلعه‌نویی روبرو نشد و دروازه‌بان پیکان در پشت دروازه مشغول گرم کردن بود که قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرد.

* قرار است بعد از دیدار دوستانه تیم فوتبال پیکان و صنعت نفت آبادان بازیکنان تیم پیکان برای محمد نصرتی جشن تولد بگیرند.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان کار هوازی انجام خواهند داد.


ویدیو : عکس یادگاری قلعه‌نویی و مرفاوی