عکس: کنسرت پرشور «مهدی یراحی» : کنسرت پرشور «مهدی یراحی» با حضور گسترده هنرمندان ...


کنسرت پرشور «مهدی یراحی» با حضور گسترده هنرمندان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران برگزار شد. موسیقی ایرانیان: کنسرت پرشور «مهدی یراحی» با حضور گسترده هنرمندان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران برگزار شد.
* در سانس اول این کنسرت قرار بود ساعت ۱۸ شروع شود ولی با نیم ساعت تاخیر، مهدی یراحی به همراه اعضای گروهش روی صحنه حاضر شد.
* تازه ترین کنسرت یراحی در تهران طی سانس اول با اجرای قطعه «امپراطور» و سانس دوم هم با اجرای «آخرین اسیر» و همخوانی حاضرین در سالن شروع شد و در سانس دوم این خواننده اول اجرا ضمن سلام و احوال پرسی با مخاطبین، به هوادارانش گفت: «همیشه وقتی روی صحنه هستم و می‌خواهم با شما احوال پرسی کنم، صدایم می‌لرزد.»
* یراحی در اواسط اجرا (سانس اول) از کسانی که برای کنسرت قبلی یراحی که به خاطر فاجعه منا لغو شد، بلیت تهیه کرده بودند، ضمن عذرخواهی، گفت: «فاجعه منا که رخ داد به درخواست خودم، کنسرت قبلی را کنسل کردم. به هر حال، در آن حادثه خیلی از هموطنان نازنین‌مان را از دست دادیم. از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه کسانی که برای آن کنسرت بلیت تهیه کرده بودند و کنسل شد، عذرخواهی می‌کنم.» پس از این صحبتها که با تشویق مردم همراه بود، یراحی برای تغییر فضا صحبت هایش را چنین ادامه داد: «شاید شنیده باشید که حساس‌ترین و سخت ترین شب زندگی هر آدمی شب ازدواجش باشد، ولی برای هر خواننده ای، شب اجرا و کنسرت، سخت ترین شب است، خواننده ها شب اجرایشان شب عروسیشان است.»
* این خواننده پاپ در معرفی «فرزاد حسنی» که مهمان سانس اول یراحی بود، با شوخی گفت: «امشب کسی این جا حضور دارد که در زمینه کاری خودش باسواد و حرفه ای است. او در چند سال اخیر علیرغم اینکه خودش آدم بی حاشیه‌ای است، یک مقدار حاشیه‌های شخصی پیدا کرده و دوست دارم با تشویق هایتان به او خوش آمد بگویید. او کسی نیست جز فرزاد حسنی!»
* اتفاق ویژه سانس دوم هم وقتی بود که مهدی یراحی به یاد ریه‌های گرفته اهواز خواند، در بخشی از کنسرت این هندمند به دلیل تعلق خاطری که به زادگاهش و مردم خوب اهواز داشت، قطعه عربی به هواداران خود هدیه کرد و بلافاصله به یاد مردم اهواز و آرزوی داشتن هوای پاک برای آن‌ها قطعه «خاک» را به یاد زادگاهش اجرا کرد و البته از روزبه بمانی و هومن نامداری برای همراهی در ساخت این قطعه تشکر کرد.
* قطعاتی چون «آخرین اسیر»، «اشک و بارون»، «علی مودک»، «خاک»، «عطر تو»، «امپراطور»، «سازش»، «هرجای دنیایی» و «امشبم گذشت» در این کنسرت توسط مهدی یراحی اجرا شد، البته در سانس دوم و بخشی از کنسرت ریمیکسی از قطعات منتخب یراحی در پیکیجی ۱۵ دقیقه ای و پشت سر هم بدون وقفه برای مخاطبین از سوی این خواننده ارائه شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.
* مهدی یراحی در هر دو سانس به صورت ویژه از حضور «احسان نی زن» ویولن نواز گروهش تشکر کرد و اعلام داشت که آلبوم وی به زودی منتشر خواهد شد.
* در پایان سانس دوم، مهدی یراحی با اجرای قطعه «خداحافظ» و فرود آوردن سر تعظیم مقابل دوستدارانش، کنسرت خود را به پایان برد.
* فرزاد حسنی، گلاره عباسی و ظهیر یاری در سانس اول و محمد علیزاده، حمید صفت، روزبه بمانی، مهران غفوریان، احسان علیخانی، افشین پیروانی، رضا رشید پور، شیث رضایی و دانیال عبادی در سانس دوم از جمله مهمانان مهدی یراحی در این کنسرت بودند.
کنسرت مهدی یراحی , کنسرت مهدی یراحی تخفیف , عکس های جدید احسان علیخانی و مهدی یراحی در کنسرت فرزاد فرزین
تصاویر احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی 24 مرداد 95 , مهدی یراحی , مهدی یراحی نفس
بیوگرافی مهدی یراحی , مهدی یراحی و همسرش , مهدی یراحی ماه عسل
همسر مهدی یراحی , ازدواج مهدی یراحی با سارا رسول زاده , آلبوم جدید مهدی یراحی
مثل مجسمه مهدی یراحی , محسن چاوشی و مهدی یراحی , مهدی یراحی بیوگرافی
زندگی نامه مهدی یراحی , عکس مهدی یراحی , بیوگرافی و عکسهای مهدی یراحی
خودرو مهدی یراحی , ّیوگرافی مهدی یراحی , البوم عکس های جدید مهدی یراحی
اهنگ دوباره زندگی مهدی یراحی , کودکی مهدی یراحی , کنسرت مهدی مدرس
ویدیو مهدی یراحی نفس , مهدی یراحی آجر , من دوستت دارم خیلی مهدی یراحی
نظر مهدی یراحی درباره چاوشی , بیوگرافی مهدی یراحی خواننده تیتراژ ماه عسل عکس , تولد مهدی یراحی
ماشین مهدی یراحی , آهنگ مهدی یراحی ماه عسل , عکس همسر مهدی یراحی
خانواده مهدی یراحی , کلیپ مهدی یراحی , عکس آهنگ های مهدی یراحی
تیتراژ ماه عسل مهدی یراحی , بیوگرافی مهدی یراحی فتوکده , اینه قدی مهدی یراحی منتشر میشود
البوم عکس های جدید مهدی یراحی 95 بیوگرافی , مهدی یراحی و همسر , مهدی یراحی ماه عسل دانلود
ایران کنسرت , کنسرت , مهدی پاکدل
مهدی طارمی , مهدی رحمتی , عکس مهدی رحمتی
مهدی مظلومی , مهدی احمدوند , مهدی شیری
مهدی هاشمی , مهدی , مهدی توتونچی
مهدی سلطانی , مهدی خزعلی , مهدی تاج
کنسرت قم , مهدی ماهانی , عکس مهدی رحمتی در ارمنستان


ویدیو : عکس: کنسرت پرشور «مهدی یراحی»