عکس: کاوانی شادی گلش را تکرار کرد : مهاجم اروگوئه‌ای میلیونرهای پاریس شادی ...


مهاجم اروگوئه‌ای میلیونرهای پاریس شادی گلی را که در دیدار مقابل لنس انجام داده و موجب اخراجش شده بود را در بازی مقابل آپوئل تکرار کرد ولی اتفاقی نیفتاد. خبرگزاری تسنیم: در گروه F لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با ‌تک‌گل دقیقه 87 ادینسون کاوانی به برتری دیرهنگامی مقابل میزبانش، آپوئل نیکوسیا قبرس برسد و صدرنشینی‌اش را در این گروه حفظ کند. پس از اینکه مهاجم اروگوئه‌ای قهرمان لوشامپیونه فرانسه موفق به گلزنی شد دقیقاً همان شادی پس از گلی را انجام داد که در دیدار مقابل لنس با انجام آن از زمین بازی اخراج شده بود.

کاوانی 27 ساله در بازی جمعه مقابل لنس در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه پس از اینکه گل سوم PSG را در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به نشانه شادی یک زانوی خود را روی زمین گذاشت و دستانش را به شکل تفنگ گرفت که همین باعث شد تا داور به او کارت زرد و بلافاصله پس از آن کارت قرمز را نشان دهد. البته این موضوع بهت و حیرت این مهاجم و پاری‌سن‌ژرمنی‌ها را به همراه داشت.

کاوانی به نوعی با این شادی گل در این مسابقه می‌خواست به نیکولاس راینولی، داور دیدار لنس- پاری‌سن‌ژرمن ثابت کند کارت قرمزی که به وی داده بود، اشتباه بوده است.

در حال حاضر در گروه F پاری‌سن‌ژرمن با 7 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و آژاکس و آپوئل به ترتیب با 6، 2 و یک امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم این گروه جای دارند.

شادی , تکرار خندوانه , شادی پهلوی

شادی صدر , کاوانی , دکتر شادی محبی

تکرار سریال معمای شاه , تکرار , شادی و ثروت


ویدیو : عکس: کاوانی شادی گلش را تکرار کرد