عکس: چهره واقعی «ماریلین منسون» : پایگاه اطلاع رسانی (TMZ) در اقدامی عكسی از ...


پایگاه اطلاع رسانی (TMZ) در اقدامی عكسی از چهره واقعی «ماریلین منسون» را در پروژه جدید تلویزیونی منتشر كرد . سینما خبر: پایگاه اطلاع رسانی (TMZ) در اقدامی عكسی از چهره واقعی «ماریلین منسون» را در پروژه جدید تلویزیونی منتشر كرد .

«منسون» به زودی در نمایش تلویزیونی (East bound & Down) ظاهر می شود و این چهره جدید او در این برنامه است. این اولین تجربه سینمایی – تلویزیونی است. او پیش از این تجربه بازی در فیلم «بزرگراه گمشده» اثر «دیوید لینچ» را داشته است.

«منسون» از ستارگان موسیقی راك است كه كمتر كسی او را بدون آرایش و چهره پردازی خاص او دیده است. «منسون» با چهره پردازی متفاوتی كه دارد همواره به یك خون آشام شبیه است.

برایان هیو وارنر (Brian Hugh Warner)‏ (متولد ۵ ژانویه ۱۹۶۹ در کانتون، اوهایو) که بیشتر با نام مریلین منسون شناخته می‌شود خواننده و هنرمند آمریکایی است. عمدهٔ شهرت او به خاطر تصویر نامتعارف و شخصیت نمایشی او به عنوان رهبر و خوانندهٔ گروه موسیقی‌ای با نام مریلین منسون است. این نام ترکیبی از نام‌های مریلین مونرو و چارلز منسون است که در دو سر طیف محبوبیت و نفرت آمریکایی‌ها قرار دارند.

منسون خواننده ایست که در دهه ۹۰ با ظهور ناگهانی خودش روح تازه‌ای در کالبد در حال زوال موسیقی راک دمید و با صدای سازهایی که بیشتر به صدای ارواح شبیه بود سبک تازه‌ای را به دنیای موسیقی معرفی کردند و بعداً این سبک مورد تقلید گروههای زیادی قرار گرفت.

چهره واقعی شمر , آموزش آرایش چهره مرلین منسون , چهره واقعی بازیگران سریال بازی تاج و تخت


ویدیو : عکس: چهره واقعی «ماریلین منسون»