عکس: هنرنمایی زیبا بر روی بدن اسب ها : هنرمندی انگلیسی به نام ملودی می (Melody ...


هنرمندی انگلیسی به نام ملودی می (Melody May) شغل جالبی در یک کمپانی دارد. او موهای اسب ها را به شکل هنرمندانه ای اصلاح می کند. برای سه سال است که او از استعداد منحصر به فرد خود استفاده می کند تا آثار هنری زیبایی بیافریند. پادشا: هنرمندی انگلیسی به نام ملودی می (Melody May) شغل جالبی در یک کمپانی دارد. او موهای اسب ها را به شکل هنرمندانه ای اصلاح می کند. برای سه سال است که او از استعداد منحصر به فرد خود استفاده می کند تا آثار هنری زیبایی بیافریند.

ملودی ابتدا با طرح های ساده ای مثل ستاره، قلب و زنبور شروع کرد. اما همانطور که طرح هایش داشت پرطرفدارتر می شد، او شروع به اجرای طرحهایی کامل و بدون استفاده از شابلون نمود. اصلاح های عجیب و غریب نه تنها باعث خاص تر شدن اسب می شد بلکه برای پشم اسب نیز مفید بود چرا که از تیره شدن آن جلوگیری می کرد.

جملات زیبا , متن زیبا , زیبا بروفه

صفحه ی فیس بوک کمپانی عکس هایی از آخرین اثر ملودی به نام "سپرعشق" به نمایش گذاشته است. این عکس ها نظراتی منفی همراه با نگرانی هایی به خود جلب کرده اند مثل " این اصلاح ها باعث نمی شود که حشرات راحتتر بتوانند پوست اسب را بگزند؟" و " ببخشید در هنرمندی شما شکی نیست ولی این کار را نباید با یک اسب کرد!!!" بعضی ها هم فکر کردند شاید این عکس ها کامپیوتری بوده و شک داشتند اسب بتواند یک جا بایستد تا این طرح بر روی بدنش پیاده شود.

عکس زیبا , تصاویر زیبا , زیبا

ملودی در جواب نوشت:" بسیاری از مردم از چیزی ناراحت شده اند که اساسا یک اصلاح ساده است. هیچ حیوانی مجبور به این کار نشده و در طول اصلاح احساس ناراحتی نکرده است. در حقیقت آنها بسیار از این تجربه لذت می برند." او همچنین توضیح می دهد که برای سپر عشق اسب صبورانه در سه جلسه ایستاده تا کار نهایی آماده شود.

زیبا کلام , عکس نوشته های زیبا , شعر زیبا

او می افزاید:" در این شرکت همه ی کسانی که مشغول به این کار هستند به طور مداوم تحت امتحان قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که با استاندارد های مدرن ایمنی آشنایی دارند. من سرویسی دوستانه و در دسترس را برای همه ی سوارکارها در همه زمینه ها شامل اسب های مسابقه، اسب های نمایش، اسب های شکار و اسب های حمل و نقل ارایه می دهم. من می توانم نیاز همه ی نژادها را برآورده کنم و هر درخواستی را انجام دهم." کار ملودی تنها جنبه ی هنری نیز ندارد. او به اسب ها کمک می کند پس از سونوگرافی احساس بهتری داشته باشند و  یا فقط از وزن زیادی مو خلاصی یابند.

زیبا ناوک , بک گراند زیبا , گل زیبا

البته کار او طرفداران زیادی نیز دارد. یک نفر نوشت:" شما کار فوق العاده ای انجام می دهید." در حالی که یکی دیگر نوشت:" من عاشق اسب ها هستم اگرچه هیچ وقت صاحب یک اسب نبوده ام. فکر نمی کردم چیزی دیگر زیباتر وجود داشته باشد تا اینکه کار شما را دیدم. به طرزی بارونکردنی زیباست." یکی دیگر که ظاهرا مشتری نیز بوده است نوشت:" سرویس فوق العاده ای بود!! همیشه از این کار استفاده خواهم کرد. اسب من با قلب های کوچکی بر پشتش فوق العاده شده است! ممنونم."

عکس های زیبا , طبیعت زیبا , زیبا موج

متن های زیبا , جنبش شهر زیبا , اسم های زیبا برای سایت

دختر زیبا , مداحی زیبا , اسامی زیبا برای شرکت

زنان زیبا , زن زیبا , دختران زیبا

پس زمینه زیبا , اشعار زیبا , جملات کوتاه زیبا


ویدیو : عکس: هنرنمایی زیبا بر روی بدن اسب ها