عکس: هدیه تولد «آنجلینا» به «برد پیت» : آنجلینا برای نشان دادن عشقش به برد ...


آنجلینا برای نشان دادن عشقش به برد ، جزیره ای قلبی شکل به قیمت 12.2 میلیون دلار برای سالگرد تولد 50 سالگی اش خرید. عشق این دو به یکدیگر هیچوقت زیر سوال نرفته و ظاهراً آنجلینا برای نشان دادن عمق احساساتش به برد، برایش جزیره ای به شکل قلب خریده است.



پادشا: آنجلینا برای نشان دادن عشقش به برد ، جزیره ای قلبی شکل به قیمت 12.2 میلیون دلار برای سالگرد تولد 50 سالگی اش خرید. عشق این دو به یکدیگر هیچوقت زیر سوال نرفته و ظاهراً آنجلینا برای نشان دادن عمق احساساتش به برد، برایش جزیره ای به شکل قلب به نام پترا خریده و بابتش 12.2 میلیون دلار پول داده است.

به گزارش پادشا به نقل از دیلی میل؛ این جزیره در 50 مایلی نیویورک سیتی قرار دارد و دو ملکی که در آن وجود دارد توسط معمار محبوب برد یعنی فرانک لوید رایت طراحی شده اند.

هدیه تولد , هدیه تولد برای آقایان , هدیه تولد برای شوهر

یکی از منابع نزدیک به آنجلینا می گوید: «به محض اینکه آنجلینا فهمید این جزیره به فروش گذاشته شده ترتیب بازدید از اونو داد. اون خیلی تحت تأثیر قرار گرفت. این خونه برای تعطیلات رمانتیک یا استراحتگاه خانوادگی ایده آله. چون خیلی خصوصیه و آنجلینا می دونه که شکل قلبی اون برای برد خیلی معناداره.»

خانه اصلی واقع در این جزیره در سال 1950 ساخته شد و ملک بزرگتری که حالا وجود دارد از روی یکی از نقشه های رایت در سال 2008 یعنی 48 سال پس از مرگش ساخته شد.

این خانه نماهای پانورامیکی از مناطق اطراف دارد، سقف آن از جنس ماهوگانی مرغوبی است و پنجره هایی که روی سقف تعبیه شده اند، نور طبیعی فراوانی به داخل راه می دهند. آشپزخانه وسیع آن ترکیبی از سبک قدیمی و جدید است.

خرید هدیه تولد , خرید هدیه تولد برای آقایان , هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی

بهترین هدیه برای جشن تولد همسر , هدیه تولد برای مادر , هدیه مناسب تولد شوهر

هدیه تولد برای رییست , بهترین هدیه برای تولد مادر , هدیه تولد برای رییس

هدیه روز تولد برای آقایان , هدیه عالی برای جشن تولد یک سالگی , هدیه تولد 1 سالگیت

بهترین هدیه برای تولد بچه , هدیه تولد گوگل , خرید هدیه تولد برای دختر بچه

هدیه جالب تولد , هدیه جالب برای تولد , تاریخ تولد هدیه تهرانی


ویدیو : عکس: هدیه تولد «آنجلینا» به «برد پیت»