عکس های منحصر بفرد ازمهم ترین گروه موسیقی قرن بیستم : اکنون ما با میراث عکاسی ...



مفهومی ترین گروه های موسیقی دنیا جهان , معروف ترین گروه‌های موسیقی که از دانشگاه آمدند , معروف ترین گروه های موسیقی جهان
اکنون ما با میراث عکاسی آمریکایی روبروییم ، که عکس هایی رنگی و نادر از حضور بیتل ها در آمریکا است.

گروه موسیقی بیتل ها را می شناسیم؟ شاید آری و شاید خیر. در هر صورت آنها از مشهورترین گروه های موسیقی در قرن بیستم بودند و از موثرترین ها و درست 50 سال پس از انتشار اولین آلبوم موسیقی شان، عکس های نخستین تور ایشان در سال 1964در آمریکا منتشر می شود!
 
به گزارش روزگارنو، 50 سال پیش، فیلم رنگی برای دوربین بسیار گران بود و عکس ها معمولا سیاه- سفید؛ اما اکنون ما با میراث عکاسی آمریکایی، جورج هریسون، روبروییم که عکس هایی رنگی و نادر از حضور بیتل ها در این کشور است.
 
این مجموعه شامل 65 اسلاید از بیتل ها در صحنه ها و مکان های مخنلف آمریکا در آن سال است.

منحصر بفرد , گروه موسیقی چارتار , گروه موسیقی با دهان ایرانی

گروه های موسیقی تلفیقی ایرانی , پرفروش ترین آلبوم موسیقی جهان , هنر موسیقی زیبا ترین جمله

گروه موسیقی ترنس , کمیاب ترین گروه خونی , پرفروش ترین آلبوم های موسیقی ایران 94

گروه‌های موسیقی معروف دنیا که از دانشگاه فارغ التحصیل شدند , سنتی ترین دستگاه موسیقی , گروه tufast بهینه ترین خودرو

پر افتخار ترین موسیقی , بهترینهای گروه موسیقی 4 تار , گروه موسیقی 4 تار

معروف ترین موسیقی های انگلیسی , پر فروش ترین کتاب قرن بیستم , گروه موسیقی آناتما
بیتلز (به انگلیسی: The Beatles)‏ گروه انگلیسی پاپ/راک اهل لیورپول بودند که گروه آنها شامل جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون، و رینگو استار می‌شد و در دهه ۱۹۶۰ فعالیت موسیقی خود را آغاز کردند. آن‌ها بعد از ۱۰ سال همکاری، در سال ۱۹۷۰ میلادی بعلت عدم سازگاری‌های پل مک‌کارتنی با گروه، از هم جدا شدند و حرفهٔ انفرادی خود را ادامه دادند.
 
بیتلز پر فروش ترین گروه موسیقی در قرن ۲۰ می‌باشد. آن‌ها تنها در کشور بریتانیا بیش از چهل تک‌آهنگ و آلبوم به بازار ارائه دادند که در رتبهٔ ۱ جدول موسیقی انگلستان قرار گرفتند. این موفقیت در بسیاری از کشورهای دیگر نیز تکرار شد. بیتلز با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نسخه از آثار، پرفروش‌ترین گروه موسیقی جهان و یکی از پرفروش‌ترین‌های موسیقی جهان هست.
 
انجمن صنعت ضبط آمریکا در سال ۱۹۹۹، بیتلز را با فروش بیش از ۱۰۶ میلیون نسخه از آثار، پرفروش‌ترین گروه موسیقی قرن ۲۰ در آمریکا اعلام کرده است.
 
این گروه در مجموع، برندهٔ ۷ جایزه گرمی شده است. همچنین نام آن‌ها در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار قرن ۲۰ مجله تایم نیز آمده‌است. فعالیت این گروه راک موجب محبوبیت شهر لیورپول شده..... /  rouzegareno.ir


ویدیو : عکس های منحصر بفرد ازمهم ترین گروه موسیقی قرن بیستم