عکس های «رشید» در «شمعدونی» : قدرت‌الله ایزدی که با نام «رشید» شناخته می‌شود، ...


قدرت‌الله ایزدی که با نام «رشید» شناخته می‌شود، در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت، نقش جدیدی به نام «دایی جلیلیان» دارد. خبرگزاری ایسنا: قدرت‌الله ایزدی که با نام «رشید» شناخته می‌شود، در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت، نقش جدیدی به نام «دایی جلیلیان» دارد.

درباره علت حضورش در این سریال گفت: اواخر سال 92 بود که آقای سروش صحت با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در این سریال را با من مطرح کردند. من نیز آن زمان مشغول ایفای نقش در کار تازه‌ای به نام «رشید حرفه‌ای» بودم تا اینکه بعد از اتمام آن پروژه، اردیبهشت‌ماه به تهران آمدم و مقابل دوربین قرار گرفتم.

رضا رشید پور , شمعدونی , سریال شمعدونی

او افزود: ابتدا کمی از حضور در این سریال نگران بودم. به واسطه اینکه مردم من را بیشتر به خاطر کاراکتر رشید می‌شناسند؛‌ضمن اینکه نقش دایی جلیلیان بار طنز زیادی نداشت و این انتخاب را کمی برایم سخت‌تر می‌کرد. اما آقای صحت به من اطمینان دادند که این نقش دیده می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد و قلم و تجربه ایشان به قدری خوب است که می‌توان به‌راحتی نظرشان و نگاهشان را پذیرفت. تجربه همکاری با این عزیز و سایر بازیگران برای من بسیار دلنشین بود. اما از گروه نویسندگان خواستم تا نقش من کوتاه باشد. زیرا متن هم به‌روز نوشته می‌شد. به این دلیل که می خواستم ابتدا بازخورد مخاطبان را نسبت به حضورم در نقش دیگری دریافت کنم و بعد اگر آنها نسبت به این موضوع استقبال نشان دادند، در نقش‌های دیگر هم به ایفای نقش بپردازم.

رشید پور , سردار رشید , رضا رشید پور در دورهمی

سریال «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت برای پخش در زمستان سال جاری آماده می‌شود. این سریال دارای 50 قسمت 40 دقیقه‌ای است.

گل شمعدونی , همسر رضا رشید پور , احضار رضا رشید پور به دادگاه

بیوگرافی رضا رشید پور , در مورد رشید پور , نگهداری شمعدونی


ویدیو : عکس های «رشید» در «شمعدونی»