عکس: قبل از شیشه، بعد از شیشه : مواد مخدر شیشه که متاسفانه به تصور لاغر شدن ...


مواد مخدر شیشه که متاسفانه به تصور لاغر شدن بدون عوارض و نشانه بیشتر توسط زنان مصرف می‌شود عواقب جبران ناپذیری دارد و گاه مصرف کنندگان بر اثر توهم ، اطرافیان خود را به تصور اینکه آنها شیطان ،هیولا و یا حتی گاو و گوسفند هستند سر بریده یا تکه تکه می‌کنند. مشرق: مواد مخدر شیشه که متاسفانه به تصور لاغر شدن بدون عوارض و نشانه بیشتر توسط زنان مصرف می‌شود عواقب جبران ناپذیری دارد و گاه مصرف کنندگان بر اثر توهم ، اطرافیان خود را به تصور اینکه آنها شیطان ،هیولا و یا حتی گاو و گوسفند هستند سر بریده یا تکه تکه می‌کنند.

متامفتامین، که صورتی از آن بنام «شیشه» معروف است، نام یکی از ماده های روان گردان است. این ماده که محرک اعصاب است، گاهی اوقات توسط پزشکان برای بیماری‌های خاص تجویز می‌شود که با تاثیر مستقیم بر مکانیسم‌های مغز شادی و هیجان در فرد ایجاد می‌کند. مت‌آمفتامین همچنین باعث اختلال شدید در خواب و یا بی‌خوابی شدید می‌شود. مصرف کننده دچار بی‌اشتهایی شدید شده و ساعت‌ها و حتی تا روزها اشتها به غذا ندارد. در عین حال این ماده باعث تشنگی می‌شود و مصرف کننده مجبور است مقدار زیادی آب بنوشد.

این ماده در سال ۱۸۹۳ در ژاپن ساخته شد. در زمان جنگ جهانی دوم توسط سربازان ژاپنی، امریکایی و آلمانی برای برطرف کردن خستگی و افزایش انرژی استفاده می‌شد. بعد از جنگ داروی باقی مانده وارد بازار ژاپن شد و یک همه گیری از مصرف مت آمفتامین رخ داد و باعث شد که مصرف آن ممنوع گردد.

ربات شیشه شور , شیشه , دکمه شیشه ای تلگرام
تاثیرات مصرف شیشه بعد از 3 ماه

ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام , نمای شیشه ای , نقاشی روی شیشه
تاثیرات مصرف شیشه بعد از دو سال و نیم

شیشه گری , ترک اعتیاد شیشه , ژله خرده شیشه
تاثیرات مصرف شیشه بعد از 8 ماه

لینک شیشه ای تلگرام , تصاویر شیشه ای اسم شما , کاشی شیشه ای
تاثیرات مصرف شیشه بعد از 5 سال

شیشه شیر , بطری شیشه ای , باغ شیشه ای
تاثیرات مصرف شیشه بعد از 4 سال

مواد مخدر شیشه , روش صنایع دستی شیشه , شیشه مخدر
تاثیرات مصرف شیشه بعد از یک سال و نیم

گلدان شیشه ای , لینک شیشه ای در تلگرام , گلدان و میوه خوری شیشه ای
تاثیرات مصرف شیشه بعد از 4 ماه

شیشه مشروب , شیشه دودی , دکوپاژ روی شیشه
تاثیرات مصرف شیشه بعد از دو سال و نیم


ویدیو : عکس: قبل از شیشه، بعد از شیشه