عکس: فیگورهای چهره حسن روحانی : اولین کنفرانس خبری حسن روحانی در مقام ریاست ...


اولین کنفرانس خبری حسن روحانی در مقام ریاست جمهوری روز گذشته با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. فرارو:  اولین کنفرانس خبری حسن روحانی در مقام ریاست جمهوری روز گذشته با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

حسن روحانی که با شعار اعتدال در 24 خرداد به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتختاب شد در نخستین کنفرانس خبری خود سعی کرد چهره ای آرام و در عین حال مصمم از خود به نمایش بگذارد.

وی در طول کنفرانس خبری که بیش از زمان از پیش تعیین شده به طول انجامید با خونسردی و در بیشتر مواقع خندان به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد. وی در چند مقطع مانند زمانی که از گفتگوی جدی پیرامون مسئله هسته ای ایران سخن می گفت سعی کرد جدیت خود را در چهره اش نیز نشان دهد. وی در پاسخ به سوالی پیرامون کابینه اش در حالی که چهره اش مصمم و حتی بر افروخته به نظر می رسید با حرکات دست بر تحت فشار نبودن برای انتخاب کابینه خود تاکید کرد.

رئیس جمهور جدید ایران عمدتا پس از سوالات خبرنگاران خارجی پیرامون برنامه هسته ای و آمادگی برای گفتگو با امریکا و اوباما با لبخند و گشاده رویی پاسخ خود را آغاز می کرد.

وی در مقطعی از مصاحبه زمانی که خبرنگاری به نقل از وی، ایران را مایل به گفتگو با امریکا خواند، چهره ای متعجب به خود گرفت و در بدو امر این نقل قول را تصحیح کرد؛ فیگور متعجب روحانی وقتی که خبرنگار فارس درباره شنیده ها از نقش برخی وزرای پیشنهادی در حوادث 88 سخن گفت بیشتر به چشم آمد.

روحانی که با مکث و آرامش خاصی پس از شنیدن سوالات اقدام به پاسخگویی می کرد در لحظات پایانی این نشست خبری، وقتی خبرنگار "احمدی نژادی" اعتدال وی را زیر سوال برد با لبخندی بر لب سخنان وی را شنید و به آن پاسخ داد. عکس های زیر که از خبرگزاری های داخلی  و از  نخستین کنفرانس خبری رئیس جمهور یازدهم انتخاب شده است، مجموعه فیگورها و حرکات چهره رئیس جمهور یازدهم که احتمالا در چهار سال آینده به کرات در رسانه ها خواهیم دید را نشان می دهد.

روحانی , حسن روحانی , ماه چهره خلیلی

شهرداد روحانی , انوشیروان روحانی , رضا روحانی

امید روحانی , چهره , دولت روحانی

چهره ها , روحانی در مجلس , افسانه چهره آزاد

دکتر روحانی , رقیه چهره آزاد , روحانی سنج

چهره ها در شبکه های اجتماعی , ماه‌چهره خلیلی , سخنرانی روحانی

روحانی در نمایشگاه مطبوعات , چهره سیامک عباسی , سخنرانی روحانی در سازمان ملل

افسانه چهره‌آزاد , چهره شناسی , عکس چهره

اخبار چهره ها , روحانی در کرج , روحانی در قزوین

سفر روحانی , روحانی روز دانشجو , چهره ها در شبکه اجتماعی

کابینه روحانی , هاشمی و روحانی , تبریک روحانی به ترامپ

زمان سخنرانی روحانی , من روحانی هستم , روحانی و ظریف

وزرای پیشنهادی روحانی , وعده های روحانی , چهره آزاد

بیتوته چهره ها , چهره زیبا , زیبایی چهره

کاریکاتور چهره , شخصیت شناسی چهره , چهره ها در شبکه‌های اجتماعی


ویدیو : عکس: فیگورهای چهره حسن روحانی