عکس: فستیوال تابستان یخ زده در بلژیک : با بررسی گروه های متفاوت دوستانه و با ...


با بررسی گروه های متفاوت دوستانه و با استفاده از نمودارهای ریاضی متوجه شدیم که خلق و خوی افسرده افراد در یک گروه به هنگام انتقال به دیگران بسیار ضعیف شده و از بین می رود. وبسایت تابناک باتو: با بررسی گروه های متفاوت دوستانه و با استفاده از نمودارهای ریاضی متوجه شدیم که خلق و خوی افسرده افراد در یک گروه به هنگام انتقال به دیگران بسیار ضعیف شده و از بین می رود.

فستیوال تابستان یخ زده در بلژیک اوستنده بزرگ‌ترین شهر ساحلی در بلژیک است. این شهر ۶۸ هزار نفر جمعیت دارد و در استان فلاندرز غربی واقع شده‌ است. به تازگی در این شهر فستیوال جالبی با نام «فستیوال تابستان یخ زده» برپا شده که هنرمندان باید با استفاده از ابزار مخصوصی که دارند مجسمه هایی از شن بسازند. بیشتر این مجسمه ها از روی شخصیت های مشهور انیمیشن های دیزنی الگوبرداری شده اند و باید اعتراف کرد آنقدر زیبا و دقیق ساخته شده اند که انتخاب یکی از بین آنها بسیار دشوار است. ساختار اصلی این مجسمه ها از شن و آب تشکیل شده و از براش های مختلفی برای فرم دادن به آنها استفاده کرده اند.

فستیوال و مسابقات مجسمه های شنی از سال ۱۹۸۹ آغاز گردید و در سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی برگزار می شد که البته در فستیوال بلژیک به صورت انفرادی بود. حدود ۶هزار تُن شن به وسیله ی ۲۰۰ کامیون به این مکان انتقال داده شد تا هنرمندان بتوانند شروع به کار کنند. ۳۰ هنرمند مختلف از تمام کشورهای جهان به مدت ۴ هفته را در این فستیوال سپری کردند تا شاهد چنین مجسمه های فوق العاده ای باشیم.

بلژیک , فستیوال , تابستان

فستیوال رنگ گرجستان , فستیوال خرید دبی , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

عکس تابستان , فستیوال های معروف جهان , فستیوال های ایران

شهریه ترم تابستان پیام نور , تابستان داغ , ترم تابستان 95 دانشگاه آزاد

تحصیل در بلژیک , درجه یخچال در تابستان , فصل تابستان

شعر در مورد تابستان , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در تابستان , گرمای تابستان

میوه های تابستان , کدام گزینه از جشن های چله تابستان است؟ , ولز بلژیک

1 تیر جشن آب پاشونک، جشن آغاز تابستان , شعر تابستان کودکانه , دیدنی های بلژیک

سفر در تابستان , سرماخوردگی در تابستان , نقاشی تابستان

فستیوال های معروف ایران , فستیوال گوجه فرنگی , فستیوال برج های انسانی در اسپانیا


ویدیو : عکس: فستیوال تابستان یخ زده در بلژیک