عکس: عکاس پس‌زمینه معروف ویندوز XP : پیش از این روایت‌ خلق تصویر پس‌زمینه ویندوز ...


پیش از این روایت‌ خلق تصویر پس‌زمینه ویندوز ایکس‌پی یا به عبارتی پربیننده‌ترین تصویر جهان را برای شما بازگو کرده‌ایم و اینکه این روز‌ها و پس از بازنشستگی ویندوز ایکس‌پی دیگر آن منظره زیبا را ندارد! اما خالق این اثر در واقع در گفتگویی که پس از بازنشستگی ویندوز ایکس‌پی انجام داده به نوعی راز بزرگ جذابیت این تصویر را فاش کرده است! فارنت: پیش از این روایت‌ خلق تصویر پس‌زمینه ویندوز ایکس‌پی یا به عبارتی پربیننده‌ترین تصویر جهان را برای شما بازگو کرده‌ایم و اینکه این روز‌ها و پس از بازنشستگی ویندوز ایکس‌پی دیگر آن منظره زیبا را ندارد! اما خالق این اثر در واقع در گفتگویی که پس از بازنشستگی ویندوز ایکس‌پی انجام داده به نوعی راز بزرگ جذابیت این تصویر را فاش کرده است!

عکاس معروف عکس های محلی , زمینه عینک از برندهای معروف , برندهای معروف ایرانی در زمینه خوراک

Charles O’Rear عکاسی است که تصویری به نام Bliss را ثبت کرد. تصویری که پس‌زمینه رایانه‌های مجهز به ویندوز ایکس‌پی در سرتاسر دنیا شد. میلیاردها کاربر این تصویر را مشاهده کردند و البته رنگ و لعاب عکس باعث شد اکثر این کاربران از به وجود آمدن این تصویر به وسیله رایانه اطمینان کامل داشته باشند!

برخی معتقد بودند از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ در تولید این تصویر استفاده شده است اما ثبت‌کننده این عکس در ویدئوی زیر از فرایند به وجود آمدن این عکس خواهد گفت.


وی راز خلق این عکس را وجود یک تپه ایده‌آل در مکانی ایده‌ال، در زمانی ایده‌ال از سال با ترکیبی ایده‌ال از آسمانی زیبا و رنگ‌های بوجود آمده توسط دوربین RZ67 فوجی فیلم دانسته و البته راز بزرگ‌تر آنکه هیچ ویرایشی با فتوشاپ بر روی آن اعمال نشده است. تنها یک عکس اصیل با ترکیبی از رنگ‌های خیره‌کننده که چشم‌ها را نوازش می‌دهد. Charles معتقد است شاید در صورتی که وی از یک دوربین SLR 35mm استفاده می‌کرد، چنین نتیجه‌ای ایجاد نمی‌گردید!


ویدیو : عکس: عکاس پس‌زمینه معروف ویندوز XP