عکس: عزاداری خارجی ها در اصفهان : در عاشورای حسینی سال ۹۳ علاوه بر عزادارای ...


در عاشورای حسینی سال ۹۳ علاوه بر عزادارای مردم اصفهان توریست های خارجی از نقاط مختلف جهان علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان در سوگواری سرور سالار شهیدان به خیل عزاداران حسینی پیوستند. پایگاه خبری پلیس: در عاشورای حسینی سال ۹۳ علاوه بر عزادارای مردم اصفهان توریست های خارجی از نقاط مختلف جهان علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان در سوگواری سرور سالار شهیدان به خیل عزاداران حسینی پیوستند.

۱۳ آبان ۹۳، میدان امام (ره) اصفهان رنگ و بویی عاشورایی و حسینی داشت مردم از تمام نقاط اصفهان در قالب دستجات و هیئات با سینه زنی و زنجیر زنی در میدان امام تجمع کرده و به سوگواری عزای سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)پرداختند .

گردشگران خارجی در اصفهان , دانلود فیلم خارجی , طراحی سایت در اصفهان

آنچه که نظر همگان را به خود جلب می کرد حضور توریست های خارجی از سراسر جهان به اصفهان بود آنان علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان در عزای سرور سالار شهیدان شرکت کرده و به خیل عزاداران حسینی مردم اصفهان پیوستند.

در این میان چندین خبرنگار و تصویربردار از نقاط مختلف جهان عاشورای بزرگ حسینی و عزای عزادارن مردم مذهبی اصفهان را که همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (13 آبان )بود به تصویر کشیدند.


ویدیو : عکس: عزاداری خارجی ها در اصفهان