عکس: شهر «خاکستری» : فوران آتش‌فشان کالبوکو در شیلی موجب شد تا شهر «اِنسنادا» ...


فوران آتش‌فشان کالبوکو در شیلی موجب شد تا شهر «اِنسنادا» غرق در خاکستر شود. این شهر در مجاورت کوه آتش‌فشانی کالبوکو قرار دارد و ورود هزاران تن «خاکستر» باعث اختلال زندگی مردم شده است. فرادید: فوران آتش‌فشان کالبوکو در شیلی موجب شد تا شهر «اِنسنادا» غرق در خاکستر شود. این شهر در مجاورت کوه آتش‌فشانی کالبوکو قرار دارد و ورود هزاران تن «خاکستر» باعث اختلال زندگی مردم شده است.
 
نقل از بی‌بی‌سی: سقف برخی خانه‌ها و ساختمان‌های تجاری تاب مقاومت این حجم خاکستر را نداشت و در نتیجه فرو ریخت. آتش‌فشان کالبوکو در جنوب شیلی واقع شده و هفته گذشته دو بار شاهد فوران آن بود. اتفاقی که باعث شد 6000 نفر از مناطق مجاور تخلیه شوند.

گرگ های خاکستری , پس زمینه خاکستری , دکوراسیون زرد و خاکستری

مقامات شیلی روز سه‌شنبه اعلام کردند که تخمین زده می‌شود حدود 210 میلیون متر مکعب خاکستر از این کوه خارج شده است. «ویکتور هوگو تولِدو» از ساکنان محلی می‌گوید: «این منطقه مانند یک صحرای خاکستری شده است. حدود 50 سانتی‌متر خاکستر روی همه چیز نشسته است.

سیاه سفید خاکستری , چشم خاکستری , رنگ متضاد خاکستری

«رونی آلواردو» صاحب یک رستوران بود که سقف آن به دلیل حجم خاکستر زیاد فرو ریخته بود. او می‌گوید: «یازده سال کار و زحمت، همه‌اش در یک ثانیه دود شد.»

مکمل رنگ خاکستری , رنگ موی خاکستری دودی , رنگ موی دودی خاکستری

فوران دوم تا 20 کیلومتر خاکستر را به هوا پرتاب می‌کرد. کوه آتش‌فشانی کالبوکو تنها یکی از 90 کوه آتش‌فشانی فعال در شیلی است. گفتنی است که در چند ماه اخیر، شیلی چندین بار با بلایای طبیعی درست و پنجه نرم کرده است.

بیماریهای های خاکستری , پالتوی خاکستری , ماده مخدر خاکستری

کشور جوان به سمت خاکستری شدن , خاکستری کردن فتوشاپ , دکور زرد و خاکستری نشیمن

دکوراسیون زرد خاکستری , کدو خاکستری , خاکستری شدن مو در هنگام میانسالی

ترکیب رنگی لباس خاکستری با , خاکستری کردن فتوشاپ u , بازاریابی خاکستری


ویدیو : عکس: شهر «خاکستری»