عکس: شدیدترین صحنه درگیری دربی 82 : خشم مهدی رحمتی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس ...


خشم مهدی رحمتی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس صحنه‌های ناخوشایندی را در ورزشگاه آزادی رقم زد. ورزش سه: خشم مهدی رحمتی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس صحنه‌های ناخوشایندی را در ورزشگاه آزادی رقم زد.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیسی‌ها کاپیتان آبی‌ها که از نوع شادمانی بازیکنان این تیم ناراحت شده بود و تا پیش از به پایان رسیدن بازی در نیمه اول به آن واکنش نشان داده بود، با به صدا درآمدن سوت پایان بازی در این نیمه از کوره در رفت و به سراغ بازیکنانی که با شادی گل خود او را ناراحت کرده بودند، رفت و درگیر شد.

بازیکنانی که در سوی مقابل رحمتی قرار داشتند محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بودند که برای سومین بازی پیاپی مورد تهاجم تیم گل خورده قرار گرفتند. درگیری رحمتی با این دو بازیکن و شلوغ شدن میدان تا دقایقی ادامه داشت و حتی به راهروهای رختکن نیز کشیده شد و در نهایت با دخالت برخی از بازیکنان و عوامل دو تیم نصف و نیمه باقی ماند اما حل نشد.

در آغاز نیمه دوم و زمانی که بازیکنان به میدان آمدند تا بازی را آغاز کنند، محسن ترکی که شاهد درگیری کاپیتان آبی‌ها و دو بازیکن پرسپولیس در پایان نیمه بود، به سراغ رحمتی رفت تا پیش از متشنج‌ شدن دوباره جو بازی، از او بخواهد به نوعی غائله را ختم کند و مهدی رحمتی نیز به سراغ محسن مسلمان که با او درگیری بیشتری داشت رفت و با در آغوش کشیدن او و روبوسی به این موضوع پایان داد تا هیجان تماشاگران باعث افتادن اتفاقات احتمالی در نیمه دوم این بازی نشود.

دربی , دربی 83 , پشت صحنه

دربی 82 , دربی تهران , خرید بلیط دربی

درگیری مسلحانه , درگیری با پلیس , مستند پشت صحنه

درگیری در کنسرت داریوش , پشت صحنه فیلم , صحنه های سانسور شده

بازی دربی , دربی استقلال و پرسپولیس , دربی استقلال پرسپولیس

دربی پایتخت , نتیجه دربی 83 , دربی 95

خرید بلیت دربی , پشت صحنه جناب خان , دربی تبریز

پشت صحنه شوخی کردم , درگیری مارادونا , درگیری کرمانشاه
پر صحنه ترین فیلم های دنیا , پشت صحنه سریال شهرزاد , نتیجه دربی

نتایج دربی , درگیری در خندوانه , دربی تورین


ویدیو : عکس: شدیدترین صحنه درگیری دربی 82