عکس: زیباترین مکان های یونان : سرزمین خدایان، زادگاه فلسفه، تئاتر و بازی های ...


سرزمین خدایان، زادگاه فلسفه، تئاتر و بازی های المپیک، همه اینها درباره یونان، این سرزمین شگفت انگیز و مردم آن است که اساس فرهنگ اروپایی را شکل داده است. در اینجا 10 تا از توریستی ترین مناطق یونان را با هم مرور می کنیم. پادشا: سرزمین خدایان، زادگاه فلسفه، تئاتر و بازی های المپیک، همه اینها درباره یونان، این سرزمین شگفت انگیز و مردم آن است که اساس فرهنگ اروپایی را شکل داده است.  در اینجا 10 تا از توریستی ترین مناطق یونان را با هم مرور می کنیم.
1- کوه آتوساین کوه تنها یک نقطه روی نقشه زمین نیست، بلکه یک مکان مقدس برای زائران ارتودکس است. در این مکان شنا کردن، حمام آفتاب، فیلمبرداری ممنوع است و ورود و خروج به شدت کنترل شده و ورود زنان ممنوع است. 
تصاویر زیباترین مکان های دنیا , زیباترین مکان های ترکمن صحرا , زیباترین مکان های دیدنی ایران


2- دهکده لیندوساین روستای کوچک در شرق جزیره رودز قرار دارد. در اینجا یک آکروپلیس باستانی وجود دارد و می توانید دیوارهای ونیزی قرون وسطی را نیز ببینید. معماری این روستا نمونه ای منحصربفرد از معماری یونان باستان با خانه های سفید و خیابان های سنگفرش شده است.
زیباترین مکان های دیدنی دنیا , زیباترین مکان های دیدنی لبنان , زیباترین مکان انگلیس برای مسافرت
3- تنگه سامره
تنگه سامره در جنوب غربی کرت واقع است و با بیش از 16 کیلومتر طول، طولانی ترین تنگه اروپا به شمار می رود. یک بهشت واقعی برای کسانی که عاشق پیاده روی هستند. این تنگه یک منطقه محافظت شده ملی است و بیش از یک چهارم میلیون نفر هرسال به آن سفر می کنند. 
زیباترین مکان های شمال ایران , زیباترین مکان های تفریحی و توریستی استانبول , زیباترین مکان های دیدنی ایران در پاییز
4- ساحل میرتوس
ساحل میرتوس به خاطر رنگ های جادویی و زیبای آبش در جهان مشهور است. میرتوس مشخصه یونان است.  این ساحل تا کنون 12 بار به عنوان بهترین ساحل در یونان انتخاب شده است. ساحل میرتوس علاوه بر اینکه از دیدنی های یونان است، از مراکز تفریحی یونان نیز به شمار می رود. 
تور یونان , یونان , مکان های دیدنی تهران
5- تئاتر دلفی
یکی از جاذبه های اصلی دلفی باستانی، تئاتر دلفی می باشد که در کوه افسانه ای پارناسوس واقع است و نزدیک به قرن 5 پیش از میلاد ساخته شده و نزدیک به 7000 تماشاگر را در خود جای می دهد. در دوران باستان تئاتر دلفی مهمترین مکان مذهبی بود. 
زیباترین زن جهان , مکان های دیدنی مشهد , ثبت مکان در گوگل مپ رایگان
6- صومعه متئورا
مته اورا یکی از بزرگترین و مهمترین مجموعه ‌های کلیسای ارتدکس شرقی در یونان است و بعد از کوه آتوس در رده دوم اهمیت قرار دارد. این صخره ها حدود 60 میلیون سال پیش در یونان بر اثر زمین لرزه و شرایط آب و هوایی به این شکل درآمده اند و این معابد بی نظیر بر روی آنها ساخته شده اند. صومعه مته اورون بزرگترین صومعه Meteora میباشد که در اواسط قرن 14 میلادی ساخته شد و در سال های 1483 و 1552 مورد بازسازی قرار گرفت.
مکان های تفریحی تهران , زیباترین , ویزای یونان
7- جزیره میکونوس
این جزیره یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی یونان واقع در دریای اژه است. جزیره میکونوس در گروه جزایر سایکلید در مرکز دریای آگین قرار گرفته است. اما آنچه در مورد میکونوس مهم است دیدنی های این جزیره است. نخستین دیدنی جزیره میکونوس آسیاب های بادی مشهور این جزیره است که در قسمت غربی شهر قرار گرفته است.
زیباترین دختر ایران , رسول یونان , مکان های دیدنی ایران
8- پارتنون در بالای آکروپلیس
پرستشگاه یکی از الهه‌های یونان به نام آتناست (الهه عقل و زیبایی زنانه) که در قرن ۵ قبل از میلاد توسط مردم آتن ساخته شده این معبد مهمترین بنای باقیمانده از یونان باستان است و غالباً به عنوان اوجی در پیشرفت دوره معماری دوریک شناخته می‌شود. مجسمه‌هایی که در تزیین این بنا استفاده شده است یکی از مهمترین بخشهای هنر یونانی است و سمبلی از یونان باستان و دموکراسی آتنی است و یکی از بزرگترین مقبره‌های فرهنگی دنیاست.

مکان , زیباترین دختر دنیا , مکان های تاریخی ایران
9- جزیره سانتورینیجزیره سانتورینی نمای بسیار زیبایی دارد و از نظر جغرافیایی بی نظیر است که هرکس حداقل یک بار در زندگی اش باید آنرا ببیند علیرغم موج عظیم توریستهایی که در این جزیره ازدحام می کنند. درطول قرنها , یونانیان روستاهایی را بر لبه های تیز آتشفشانهای بلند سانتورینی بنا می کردند. این اجتماعهای فریبنده همراه با نماهای نفس گیراز تخته سنگهای صاف و خلیج آبی عمیق به سانتورینی زیبایی ای می بخشد که همگان را شیفته این منظره ها میسازد. چنانکه امروزه معلوم شده است جزیره سانتورینی در 3500 سال پیش پدید آمده هنگامیکه آتشفشان عظیمی فوران کرده بیشتر قسمتهای جزیره امروزی را به بیرون ریخته است .

لیگ یونان , مکان های دیدنی اصفهان , زیباترین زنان
10- اسپارت باستان
مکان های دیدنی گیلان , زیباترین زن دنیا , اضافه کردن مکان به نقشه گوگل


ویدیو : عکس: زیباترین مکان های یونان