عکس: رونمایی از پیراهن فصل بعد یوونتوس : از پیراهن اول و دوم یوونتوس در فصل ...


از پیراهن اول و دوم یوونتوس در فصل آینده با حضور هافبک فرانسوی بانوی پیر رونمایی شد. خبرگزاری تسنیم: باشگاه یوونتوس از پیراهن اول و دوم خود برای فصل 16-2015 که تولید شرکت تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» است، رونمایی کرد. قهرمان ایتالیا که تا فصل گذشته پیراهنش را «نایکی» تأمین می‌کرد، حالا برای 6 فصل پیراهن «آدیداس» به تن خواهد کرد.

در پیراهن اول بانوی پیر که مثل همیشه دارای نوارهای عمودی سیاه و سفید است, تغییرات جزئی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به سه خط معروف «آدیداس» روی شانه‌ها و نوار اُفقی مشکی‌رنگ در پایین پیراهن اشاره کرد.

برای پیراهن اول تیم شورت و جوراب سفید رنگ در نظر گرفته شده است. همچنین روی پیراهن جدید، سه ستاره طلایی معروف یوونتوس نیز به چشم می‌خورد که هر کدام نشانه 10 قهرمانی در سری A هستند. پیراهن دوم بیانکونری هم صورتی رنگ است.

نکته جالب در رونمایی از پیراهن جدید یوونتوس حضور پل پوگبا، هافبگ فرانسوی این تیم است که این روزها شایعه حضورش در بارسلونا، رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و چندین تیم لیگ برتری انگلیس مطرح است.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که فصل اخیر فاتح سری A و جام حذفی ایتالیا شدند و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفتند، امید دارند با پیراهن جدید خود در فصل پیش‌رو این موفقیت را تکرار کنند.

پیراهن یوونتوس یزد , رونمایی از پیراهن فصل جدید پرسپولیس , رونمایی از پیراهن تراکتور

سوشا از پیراهن جدیدش رونمایی کرد  , رونمایی از پیراهن استقلال برای فصل 95 96 , یوونتوس

پیراهن مردانه , پیراهن , رونمایی از آیفون 7

پیراهن مشکی , پیراهن مجلسی , پیراهن زنانه

خرید پیراهن مردانه , مدل پیراهن دخترانه , مدل پیراهن مردانه

پیراهن دخترانه , پیراهن مشکی مردانه , پیراهن مجلسی زنانه

تاریخ رونمایی آیفون 7 , پیراهن محرم , پیراهن عثمان


ویدیو : عکس: رونمایی از پیراهن فصل بعد یوونتوس