عکس: دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت : در حادثه‌ای ناگوار در تبریز، دیوار ...


در حادثه‌ای ناگوار در تبریز، دیوار بتونی که از سوی شهرداری این شهر برای مسدود کردن ورودی یک فروشگاه لوازم آرایشی گذاشته شده بود، بر روی دو نفر از شهروندان واژگون شد که در اثر آن، دختری ۱۸ ساله در جا و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شد و یک مرد ۴۱ ساله نیز که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل گردید. خبرگزاری ایسنا: در حادثه‌ای ناگوار در تبریز، دیوار بتونی که از سوی شهرداری این شهر برای مسدود کردن ورودی یک فروشگاه لوازم آرایشی گذاشته شده بود، بر روی دو نفر از شهروندان واژگون شد که در اثر آن، دختری ۱۸ ساله در جا و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شد و یک مرد ۴۱ ساله نیز که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل گردید.

حبیب حسین‌قلی‌زاده گفت: مسوول روابط عمومی "مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی" استان آذربایجان شرقی، این حادثه حدود ساعت 3 بعدازظهر جمعه (2 خرداد-23 می) در پیاده‌روی مسیر آخر خیابان شریعتی تبریز و روبروی دانشکده پرستاری اتفاق افتاد.

آقای حسین‌قلی‌زاده علت واژگونی دیوار بتنی را نامشخص اعلام کرد. اما به گفته‌ی یکی از شاهدان عینی، این بلوک، به علت شیب زیاد زمین و جاگذاری نامناسب آن سقوط کرد و دختر جوان زیر بلوک جان داد. این تصاویر ممکن است برای برخی مخاطبان آزار دهنده باشد.

مرگ دختر جوان در مترو شادمان , خودکشی دختر و پسر جوان , دختر جوان

مرگ دختر جوان در مترو , رقص دختر جوان در متروی تهران , نجات دختر جوان از گودال مرگ

شکایت از متروی تهران به مرگ دختر جوان , آتش زدن جسد دختر جوان پس از آزارجنسی , حادثه ای که دختر جوان را به کما برد برایش دعا کنید

نکیسا، دختر جوان گل فروش , دختر جوان پدرش را با اره برقی تکه تکه کرد , تجاوز گروهی دو جوان افغان به دختر فرانسوی در فرحزاد


ویدیو : عکس: دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت