عکس: حراج خانه «پدرخوانده» : عمارتی که در فیلم «پدرخوانده» از آن استفاده شده ...


عمارتی که در فیلم «پدرخوانده» از آن استفاده شده بود، بازسازی شده تا مانند عمارت داخل فیلم به نظر برسد و با قیمتی حدود ۳ میلیون دلار به مزایده گذاشته شده است. فوت و فن: عمارتی که در فیلم «پدرخوانده» از آن استفاده شده بود، بازسازی شده تا مانند عمارت داخل فیلم به نظر برسد و با قیمتی حدود ۳ میلیون دلار به مزایده گذاشته شده است.

یکی از شاخص ترین عمارت‌هایی که در تاریخ سینمای آمریکا از آن استفاده شده، عمارت «پدرخوانده» برای فروش گذاشته شده است و صاحبان آن امیدوارند که بتوانند آن را با قیمتی بالا به فروش برسانند.

حراج , خانه ملت , حراج السیارات

عمارت زیبای خانواده کورلئونه در فیلم «پدرخوانده»(که در سال 1972 اکران شد) مساحتی معادل 6248 فوت مربع دارد و دارای 7 اتاق خواب و 5 سرویس بهداشتی و حمام است. این عمارت در استیت آیلند آمریکا واقع شده است. از نمای خارجی این بنا، که به سبک «تودور انگلیسی» ساخته شده، برای فیلمبرداری صحنه تاریخی عروسی «کُنی» استفاده شده بود. با اینکه از نمای درونی این خانه در فیلم هرگز استفاده نشد، اما صاحبان این عمارت بازسازی‌های بسیاری انجام داده و حتی اتاق اداری «دُن کورلئونه» را نیز ساخته تا آن را بیشتر مشابه مانند خانه خانواده کورلئونه که در فیلم پدرخوانده می‌بینیم، نشان بدهند.

این خانه که در سال 1930 ساخته شد، برای بیش از 60 سال متعلق به خانواده نورتون بوده است تا زمانی که آن‌ها در سال 2010  تصمیم به فروش آن گرفتند. صاحبان فعلی آن، این عمارت را در سال 2012 به مبلغ 1.7 میلیون دلار خریدند و به آن یک سالن ورزشی کوچک، یک اتاق بازی، 4 گاراژ، 2 اتاق اداری، یک استخر، یک اتاق غذاخوری و یک آشپرخانه اضافه کرده‌اند.

خانه هوشمند , یتیم خانه ایران , سایت فروشگاهی پدرخوانده

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه

خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران , خانه داری

خانه سینما , سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی

اجاره خانه , خانه دوست کجاست , مکتب خانه

خانه و کاشانه , کار در خانه , جشن خانه سینما

پدرخوانده , به خانه برمیگردیم , خانه موسیقی

خانه به دوش , خانه ترامپ , خانه و آشپزخانه

خانه ایرانی , دانلود سریال خانه پوشالی دوبله فارسی , قیمت خانه

خانه سبز , حراج جمعه , ورزش در خانه


ویدیو : عکس: حراج خانه «پدرخوانده»