عکس: تیپ جدید مدافع پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود عکس جالبی ...


مهاجم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود عکس جالبی از تیپ جدید مدافع این تیم منتشر کرد. جام نیـوز:  از محمد عباس زاده گرفته تا احمد نورالهی و مهدی طارمی که تا یکی دو سال پیش کسی اسم آنها را نشنیده بود اما حالا جزو بهترین بازیکنان کشور محسوب می شوند. محمد عباس زاده البته به خاطر یک تصمیم اشتباه مدتی از فوتبال دور بود اما به نظر می رسد می تواند باز هم خودش را ثابت کند.

محمد انصاری از آخرین بازیکنانی است که برانکو به فوتبال ایران معرفی کرد. البته این بازیکن کم حاشیه با مصدومیت مدافعان پرسپولیس فرصت بازی پیدا کرد و پس از انجام تنها دو سه بازی نشان داد می تواند به یکی از بهترین مدافعان کشور تبدیل شود.

مدافعی که به گفته خودش با مترو تردد می کند و برای اینکه به حاشیه نرود کمتر حاضر به مصاحبه می شود و غیر از دو سه مصاحبه که این مدافع معتقد است خیالی بوده و چند سایت از خودشان منتشر کرده اند، هواداران جمله ای از او به یاد ندارند.

این مدافع که چند روز پیش با لباس رسمی اش مورد توجه بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته بود، حالا با کلاه عجیبش خود را سوژه همبازیانش می بیند.

مهدی طارمی با انتشار این عکس در اینستاگرام به هواداران این وعده را داد که از این پس، هر ماه یک تیپ جدید از محمد انصاری مشاهده خواهند کرد!
لباس جدید پرسپولیس , خرید لباس جدید پرسپولیس , لباس تیم پرسپولیس در فصل جدید

پرسپولیس رضایت داد کارت بازی مدافع استقلال صادر شد , پرسپولیس با لباس‌های جدید , پرسپولیس با لباس‌های جدید joma


ویدیو : عکس: تیپ جدید مدافع پرسپولیس