عکس: تمرین شاگردان کی‌ روش در برزیل : نخستین تمرین تیم ملی در حالی در ورزشگاه ...


نخستین تمرین تیم ملی در حالی در ورزشگاه اختصاصی کورینتیانس برگزار شد که اعضای کاروان ایران در سایه تدابیر امنیتی شدید و خاص از هتل تا کمپ محل برگزاری تمرین اسکورت شدند. خبرگزاری مهر: نخستین تمرین تیم ملی در حالی در ورزشگاه اختصاصی کورینتیانس برگزار شد که اعضای کاروان ایران در سایه تدابیر امنیتی شدید و خاص از هتل تا کمپ محل برگزاری تمرین اسکورت شدند.

بازیکنان تیم ملی روز پر مشغله‌ای را در بدو ورودشان به برزیل پشت سر گذاشتند. و پس از انجام اقدامات متعدد مانند امضای لباس و توپ برای موزه فیفا، شرکت در کلاس‌های آموزشی و توجیهی، تهیه عکس و فیلم و صرف ناهار در هتل محل اقامتشان، بعدازظهر امروز به وقت محلی و به محل برگزاری نخستیم تمرین خود رفتند.

اعضای کاروان ایران با حضور پلیس ایالتی و فدرال برزیل و تیم اسکورت شامل چندین خوردوی پلیس و تعداد زیادی پلیس موتورسوار به محل تمرینات خود در باشگاه کورینتیانس رفته و ضمن آشنایی با کمپ تمرینی خود که از مجهزترین باشگاه‌های برزیل به لحاظ امکانات مختلف تمرینی و بخصوص پزشکی ورزشی و بدنسازی است، به مدت دو ساعت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

این تمرین در سالن بدنسازی و با انجام کارهای فیزیکی آغاز شد و پس از انجام تمرینات مختلف در سالن، بازیکنان در محل زمین چمن کمپ حاضر شده و تمرینات خود را با کار با توپ و سپس تمرین در زمین کوچک ادامه دادند که حواشی دیگر این تمرین را در زیر می‌خوانید:

- تعداد زیادی از رسانه‌های محلی برای پوشش خبری تمرین تیم ملی در محل کمپ حاضر شدند.

- در محل تمرین همه تیم های شرکت کننده یک خودروی اورژانس با تجهیزات کامل و به صورت تمام وقت از سوی فیفا حضور دارد.

- پس از تمرین تیم ملی و در زمان بازگشت به هتل صحنه بسیار جالبی توسط پلیس‌های موتورسوار ایجاد شده بود. پلیس‌های موتورسوار با ایجاد راه بندهایی در ورودی اتوبان، باعث بوجود آمدن کیلومترها ترافیک فشرده شده بودند تا برای عبور تیم ملی ایران مشکلی وجود نداشته باشد.

گزارش تصویری این تمرین که روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

برزیل , سقوط هواپیما برزیل , تمرین

تمرین پرسپولیس , فوتسال ایران برزیل , پایتخت برزیل

فوتسال ایران و برزیل , کارناوال برزیل , بررسی آینده برزیل پس از روسف

پرچم برزیل , والیبال ایران برزیل , تمرین هوازی

المپیک 2016 برزیل , المپیک برزیل , تمرین با کش بدنسازی

خلاصه فوتسال ایران برزیل , تمرین بدنسازی در خانه , تمرین تایپ

سقوط هواپیما در برزیل , جام جهانی برزیل , ایران برزیل

فوتبال برزیل , تمرین تایپ ده انگشتی , جاذبه های گردشگری برزیل


ویدیو : عکس: تمرین شاگردان کی‌ روش در برزیل