عکس: تمجید ویژه بازیکنان رئال از رونالدو : بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید ...


بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید موفقیت جدید هم تیمی پرتغالی‌شان را برای او به یادماندنی‌تر کردند. خبرگزاری تسنیم: در پرگل‌ترین و قاطعانه‌ترین پیروزی این فصل لالیگا، کریستیانو رونالدو یک تنه پنج گل به ثمر رساند تا شمار گل‌های لالیگایی‌اش در این فصل را به 36 برساند و علاوه بر سبقت گرفتن از لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا در جدول برترین گلزنان فصل، در جدول رکوردداران هت‌تریک تاریخ لالیگا هم صدرنشین شود.

هدیه ویژه رونالدو , رونالدو , کریستیانو رونالدو

رئال مادرید روز گذشته با نتیجه 9 بر یک گرانادا را شکست داد. در این دیدار رونالدو افتخارات دیگری به کارنامه دوران بازیگری خود اضافه کرد که یکی از آنها به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی برای اولین بار در حرفه‌اش بود. همچنین دارنده توپ طلای سال‌های 2013 و 2014 با پنج گلی که به گرانادا زد شمار مجموع گل‌هایش در رئال مادرید را به 300 رساند تا سومین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها باشد که چنین رکوردی را به ثبت می‌رساند.

ثبت تمامی این موفقیت‌ها برای رونالدو، بازی برابر گرانادا را برای کاپیتان تیم ملی پرتغال آنقدر به یادماندنی کرد که او در پایان، توپ بازی را به عنوان یادگاری از یکی از رؤیایی‌ترین روزهای دوران بازیگری‌اش به خانه ببرد. تمام هم‌تیمی‌های رونالدو هم در پایان بازی این توپ را برای او امضا کردند تا سند درخشش کریس در بیست‌و‌نهمین بازی رئال مادرید در فصل 2015-2014 زیبا‌تر شود.


ویدیو : عکس: تمجید ویژه بازیکنان رئال از رونالدو