عکس: بدترین مدل موهای تاریخ فوتبال : طرفداری:  10. رونالدوشاید خیلی ها مدل ...


طرفداری: 

10. رونالدو

شاید خیلی ها مدل های عجیب تر و زشت تری برای موهایشان برگزیده اند اما مدل موهای رونالدو در جام جهانی 2002 واقعا مورد سرزنش است. این مدل مو برای کسی که قرار بود ستاره فینال جام جهانی باشد واقعا شرم آور است.

تقویم تاریخ فوتبال , بهترین گلزن تاریخ فوتبال , بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

9. مانوئل لوکو

مانوئل به ایده موهای رونالدو ویژگی های خاصی نظیر رشته فرش اضافه کرد و باعث شد در داشتن زشت ترین مدل او از خرگوش برزیلی یک پله پیش بیوفتد.

بهترین مربیان تاریخ فوتبال , بدترین دستگاه های شکنجه تاریخ , برترین مربیان تاریخ فوتبال

8. رحیم استرلینگ

مدل موهای استرلینگ مشکل چندانی ندارد فقط یک مقداری افتضاح است. معلوم نیست چرا استرلینگ تصمیم گرفت که موهایش را شبیه بیگودی خانم ها درست کند! جد از این ها یک خط نازک در وسط صورت به عنوان ریش نیز از دیگر نکات آرایشی و پیرایشی جالب در چهره استرلینگ است.

12 اخراج سریع بازیکنان در تاریخ فوتبال , بهترین مربی فوتبال تاریخ , بدترین فیلم‌های تاریخ هالیوود

7. جیسون لی

انسان ها در طول تاریخ از طبیعت الهامات بیشماری گرفتند جیسون لی نیز جزء آن دسته از انسان هاست او از آناناس برای مدل موهایش الهام گرفته است.

صفویه بدترین دوره تاریخ ایران , زیباترین گل های تاریخ فوتبال , مربیان برتر تاریخ فوتبال

6. ساندرو رانیر

به نظر می رسد رانیر در برهه ای از زمان گمان می کرده است که فوتبالیست برزیلی نیست و یکی از خواننده های نسل جوان شرق آسیاست! و یا استریپر یکی از بارهای امریکا و گرنه دلیل دیگری برای داشتن چنین شکلی برای موهای او نمی توان یافت!!

تاریخ خداحافظی بازیکنان فوتبال , گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران , تاریخ بازیهای تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی

5. جبرئیل سیسه

کمتر کسی است که لیگ جزیره را دنبال کرده باشد و سیسه را نشناسد واین به این دلیل نیست که او  مهاجم خوبی برای لیورپول بوده است چرا که سیسه را بیشتر به خاطر ظلمی که او نسبت به موهایش داشته به یاد می آورند.

مسابقه فینال فوتبال زنان المپیک 2016 ریو ساعت زمان تاریخ , زمان تاریخ و ساعت بازی فوتبال ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018 , زمان تاریخ و ساعت بازی فوتبال ایران قطر در مقدماتی جام جهانی 2018

4.میروسلاو پنر

فک بزرگ و کشیده پنر به تنهایی کافی بود که کسی چهره اش را از یاد نبرد با این حال وی با برگزیدن مدل موهای دختران دبستانی سعی کرد ماندگاری بیشتری در ذهن ها داشته باشد.

بهترین رده بندی تاریخ فوتبال ایران , گرانقیمت‌ترین مربی تاریخ فوتبال , زمان تاریخ و ساعت بازی فوتبال ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018

3. جیوانی سیمئونه

پسر دیگو سیمئونه بدترین مدل مو را ندارد چرا که موهای او بدترین چیزی است که یک نفر می تواند ببیند، وقتی او را ببینید به نظر می رسد که آرایشگری قصد کچل کردن او را داشته اما در اواسط کار باطری ماشین او تمام شده و نیمه کاره سرش را رها کرده است و این بهترین توجیه برای چنین مدلی است.

بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران , تاریخ بازی های تم ملی فوتبال , تاریخ بازی های تیم ملی ایران فوتبال

2.کریس وادل

یکی از بدترین مدل موها به بازیکن سابق تاتنهام مربوط می شود. مدل تاسف برانگیز موهای او را هیچ لغتی نمی تواند توصیف کند. وادل موهای جلوی پیشانی را کوتاه و پشت موهایش را بلند کرده بود و نتیجه چیزی شبیه یک کلاه گیس واقعا زشت بود.

فوتبال های ایران در تاریخ روز تاسوعا , گرانترین انتقال تاریخ فوتبال , 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان

1.تاریبو وست

بدترین مدل موی تاریخ متعلق به تاریبو وست نیجریه ایست. معلوم نیست چه تفکری باعث شد که وست موهایش را شبیه رشته های بند کتونی های فسفری درآورد و سوال بزرگتری که مطرح می شود این است که چه مخدری باعث می شود انسان چنین طرحی برای سر کسی در نظر بگیرد!

بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال , تاریخ امروز , تبدیل تاریخ

0. شرط می بندم بیشتر شما این عکس لوئیس فیگو را ندیده اید!!

تاریخ , فوتبال , پخش زنده فوتبال


ویدیو : عکس: بدترین مدل موهای تاریخ فوتبال