عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟ : وب سایت روزنامه انگلیسی زبان دیلی ...


وب سایت روزنامه انگلیسی زبان دیلی میل با انتشار تصاویر قاتل خبرنگار آمریکایی فاش ساخت که 4 نفر در کشتن جیمز فولی دست داشته اند. خبرآنلاین: وب سایت روزنامه انگلیسی زبان دیلی میل با انتشار تصاویر قاتل خبرنگار آمریکایی فاش ساخت که 4 نفر در کشتن جیمز فولی دست داشته اند.

جیمز باند , جیمز کامرون , جیمز پترسون

خبرنگار دیلی میل اشاره انگشت این قاتل را بررسی کرده است و عقیده دارد که یکی از حالت های او در هنگام تهدید بوده است درست مانند شخصی که بالای سر جیمز فولی ایستاده و آمریکا را با اشاره انگشت تهدید می کند.

جیمز رودریگز , جیمز دین , جیمز فرانکو

در تصاویر منتشر شده از سوی این روزنامه انگلیسی خبرنگار این وب سایت به تحلیل زبان بدن و اشاره های دست قاتل پرداخته است و عقیده دارد که وی در همه حال انگشت خود را به نشانه تهدید مقابل دوربین نشان می دهد. خبرنگار این روزنامه در ادامه به بررسی چگونگی دست داشتن 3 قاتل دیگر می پردازد که در تصاویر مشاهده می کنید.

سلاخی , جیمز وات , جیمز کوردن

وی که در گذشته خواننده رپ بوده است در آغاز شروع جنگ داخلی سوریه به گروه های افراط گرا پیوست و در آنجا به جنگجویی پرداخت او تنها 23 سال دارد. همچنین پدر وی که نامش عادل عبدل باری است متهم است به بمب گذاری سال 1998 به دو سفارت خانه ایالات متحده آمریکا در تانزانیا و کنیا که منجر به کشته شدن 224 نفر شد. او یکی از معاونان اسامه بن لادن بود.

جسی جیمز , آهنگ جیمز باند , جیمز استوارت

بر اساس این گزارش واحد مرکزی خبر هم به نقل از الرای کویت که این رسانه هم از دیلی میل گزارش داده است نوشته است: افرادی که در گذشته گروگان گروه تروریستی داعش بودند این امر را تأیید کردند. به گفته این گروگانهای پیشین، چهار انگلیسی افراطی مزبور اساسا گروگان گیری را به عنوان یک حرفه و به منظور جمع آوری پول برای گروه داعش انجام می دهند همچنانکه بنا به اظهارات یک منبع امنیتی انگلیس، چهار کشور اروپایی در سال گذشته بیست و چهار میلیون پوند (سی و هفت میلیون دلار) برای آزادی یازده گروگان به گروههای تروریستی پرداخت کردند.

جیمز واتسون , جیمز وب , هنری جیمز

در همین چارچوب دستگاه‌های امنیتی انگلیس تأکید کردند به تشخیص هویت چهار افراطی انگلیسی که در قتل فولی دست داشته اند، بسیار نزدیک شده اند. این دستگاهها افزودند همه این چهار افراطی در شرق لندن سکونت داشتند و در گذشته گروهی تخصصی برای آدم ربایی تشکیل داده بودند. این افراد از دو سال پیش در سوریه حضور و به ربودن غربی ها اشتغال دارند.

سلاخی انسان , جیمز باند جدید , جیمز آلتوچر

گروگانهای پیشین گروه داعش تصریح کردند چهار انگلیسی افراطی نمی توانستند به خوبی به عربی تکلم کنند و به احتمال زیاد اجدادشان پاکستانی یا سومالیایی بوده اند. این گروگانها افزودند در زمان ربوده شدنشان به دست تروریست‌های داعش در سوریه، با تروریست هایی برخورد کرده اند که به زبان فرانسوی صحبت می کردند و یقین دارند که یکی از آنها بلژیکی بوده است.

رییس جیمز باند , جیمز باند 2016 , زندیگنامه جیمز وات

جیمز وایت , کریستن جیمز استوارت , فیلم درباره ی جیمز وات

مایکل جیمز اون , جیمز هریسون خون اهداکرد , سانری جیمز

ساندرا بولاک جسی جیمز , جس جیمز , جیمز کیمزی


ویدیو : عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟