عکس: امداد رسانی به «جزیره گربه ها» : جزیره دورافتاده Aoshima توسط دسته های ...


جزیره دورافتاده Aoshima توسط دسته های گربه ها اداره و حکومت می شود. این جزیره که با نام «جزیره گربه ها» شناخته می شود یک منطقه معروف ژاپنی است که توجه بسیاری را در طول این سال ها به خود جلب کرده است. پادشا: جزیره دورافتاده Aoshima توسط دسته های گربه ها اداره و حکومت می شود. این جزیره که با نام «جزیره گربه ها» شناخته می شود یک منطقه معروف ژاپنی است که توجه بسیاری را در طول این سال ها به خود جلب کرده است، زیرا همانطور که از نامش پیداست خانه گربه های زیادی است و نسبت تعداد انسان ها به گربه ها در این جزیره 6 به 1 است. 
جزیره گربه ها ژاپن , جزیره آیوشیما گربه , جزیره گربه
این تعداد زیاد گربه قطعا نیاز به غذا هم دارند که برای جزیره مشکل ایجاد کرده است. این جزیره حدود 13.5 کیلومتر با بندر ناگاهاما فاصله دارد و نه فروشگاه های زیادی ندارد که نیازش را برطرف کند و نه مکانی که به آسانی برای خرید غذای گربه در دسترس باشد. مردم از قایق برای تامین نیازهایشان استفاده می کنند اما در زمستان های بادی شدید این امکان به حالت تعلیق در می آید. 
جزیره ای برای گربه ها پیشنهادی برای گربه دوستان  , جزیره گربه ها , جزیره گربه ها و درخواست کمک از مردم
اخیرا ذخیره غذای گربه های جزیره در حال کاهش بود بنابراین یکی از سرپرست ها در توئیتر درخواست کمک کرد: «لطفا وضعیت فعلی ما را درک کنید. اینجا فروشگاهی برای خرید مواد غذایی نیست.»
جزیره گربه ژاپن , آوشیاما جزیره گربه , کمیته امداد
اینترنت این تقاضا را شنید و فورا برای کمک برخاست. کاربران غذای گربه فرستادند. آنقدر زیاد که سرپرست جایی برای انبار کردن آن نداشت. حالا آنها تا آخر مارس غذای کافی دارند.
گربه , لیگ جزیره , ماهی و گربه
جزیره کیش , به روز رسانی , پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
قصه های جزیره , کمیته امداد امام خمینی , عکس گربه


ویدیو : عکس: امداد رسانی به «جزیره گربه ها»