عکس: آماده کردن زمین فوتبال با جارو! : با هر کدام از بازیکن ها که حرف می‌ زنیم ...


با هر کدام از بازیکن ها که حرف می‌ زنیم می‌ گویند نباید این بازی برگزار می‌ شد، اما وقتی پای برگزاری و اهمیت انجام صرف بازی ها در میان باشد، این اتفاقات رخ می‌ دهد. ورزش سه: با هر کدام از بازیکن ها که حرف می‌ زنیم می‌ گویند نباید این بازی برگزار می‌ شد، اما وقتی پای برگزاری و اهمیت انجام صرف بازی ها در میان باشد، این اتفاقات رخ می‌ دهد.

در شرایطی که ایران برای میزبانی جام‌ملت‌های آسیا 2019 مشغول تلاش و مذاکره و لابی است که برگزاری بازی روز گذشته استقلال‌خوزستان و پدیده در ورزشگاه ثامن که یکی از چند ورزشگاه تازه ساز فوتبال ماست، نشان می‌ دهد کشور ما از حیث امکانات چقدر عقب تر از سایر کشورهای آسیایی مثل امارات است.

در شرایطی که از 5، 6 دهه پیش و قبل تر آب زمین در مناطق بارانی را با رعایت یک اصل ساده به نام زه کشی می‌ گیرند، در ایران هنوز شیوه های سنتی در دستور کار برگزارکنندگان است. پس از اتفاقات به یادماندنی ورزشگاه آزادی در بهار سال 1384 (مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا) این بار مشهد صحنه رخ دادن اتفاقات مشابه آن روز است، جایی که مسوولان با زحمت و مشقت به خالی کردن آب جمع شده در جای جای زمین مشغولند. البته این بار نه با ابر و فرقون که با جاروی دستی و شلنگ تانکر بزرگی که قرار است آب را به داخل بکشد.

این صحنه ها را تماشا کنید و یادتان باشد در سال 2015 میلادی زندگی می‌ کنیم.

زمین فوتبال , اندازه زمین فوتبال , روش آماده کردن لنگ

سرخ کردن سیب زمین مثل بازار , آماده کردن کودکان برای ورود به مدرسه , تصویر آماده حدیث درباره غیبت کردن

طرز درست کردن قهوه ی آماده , طرز آماده کردن جوجه سبزیجات , طرز آماده کردن جوجه کباب با طعم سبزیجات

شنا رفتن روی زمین برای کوچک کردن شکم مفید است , نحوه آماده کردن گوشت کوبیده , دستور سرخ کردن همبرگر آماده


ویدیو : عکس: آماده کردن زمین فوتبال با جارو!