عکس‌: آیفون 6 و مقایسه با مدل قبلی : در روزهای گذشته یکی از شرکتهای شریک اپل ...


در روزهای گذشته یکی از شرکتهای شریک اپل در چین، اولین عکس رسمی از آیفون 6 را منتشر کرد و دیگر تقریبا قطعی شده که آیفون 6 که نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون 5 دارد به زودی به بازار وارد خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: در روزهای گذشته یکی از شرکتهای شریک اپل در چین، اولین عکس رسمی از آیفون 6 را منتشر کرد و دیگر تقریبا قطعی شده که آیفون 6 که نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون 5 دارد به زودی به بازار وارد خواهد شد.

اکنون پس از انتشار این تصویر اولیه، انتشار عکسهای جدیدتری از پرچمدار آینده اپل در کنار آیفون 5 کاربران را به درک بهتری از طراحی این گوشی می‌رساند.

یکی از تغییرات اصلی در طراحی آیفون شش که بیش از سایر تغییرات جلب توجه می‌کند، لبه‌های گرد و باریکتر بودن آن نسبت به آیفون پنج است. اما بزرگتر شدن سایز نمایشگر باعث شده آیفون شش بیشتر به دنیای اسمارت فونهای امروزی نزدیک شود.

اما از نکات منفی طراحی این گوشی لنز برجسته و برآمده آن است که به شدت باعث ناامیدی و یاس می‌شود و مشخص نیست که اپل به چه دلیل لنز آیفون شش را به این شکل طراحی کرده است.

البته خوشبختانه گفته می‌شود اپل در طراحی نهایی این برآمدگی را حذف خواهد کرد زیرا در غیراینصورت بی شک باعث میشود که خط و خش بیشتری روی لنز دوربین ایجاد شود.

گزارشها حاکی از اینست که آیفون شش 4.7 اینچی در ماه سپتامبر رونمایی رسمی خواهد شد و نسخه بزرگتر 5.5 اینچی آن نیز دسامبر رونمایی می‌شود.

گزارشها همچنین حاکی از اینست که لوگوی اپل در پشت آیفون 6 برای اطلاع‌رسانی تماس‌ها و پیامهای جدید به کاربر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پشت لوگوی سیب گاز زده در آیفون 6 لامپی را تعبیه خواهد شد که در صورت دریافت تماس یا پیام جدید، شروع به چشمک زده می‌کند و اگر کاربر گوشی را برعکس روی میز یا زمین گذاشته باشد، متوجه روشن شدن این چراغ خواهد شد. پیش از این شاهد روشن شدن لوگوی اپل در لپ تاپهای این شرکت بوده‌ایم.

همچنین تصاویر منتشر شده از بورد اصلی آیفون 6 که توسط یک سایت فرانسوی منتشر شده نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی اپل از تکنولوژی NFC بهره می‌برد. از مدتها قبل شایعه شده بود که قابلیت NFC در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد اما این امر هرگز محقق نشده است.

با نگاه به تصاویر آیفون شش میتوان دریافت که اگرچه این گوشی دارای نمایشگر 4.7 اینچی است اما همچنان می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد.

استیو جابز، بنیانگذار فقید اپل به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در آیفون تمایلی نداشت و معتقد بود که یک گوشی هوشمند باید با یک دست به راحتی قابل استفاده باشد.

همچنین گزارشها حاکی از این است که آیفون 6 پردازنده بسیار قوی‌تری نسبت به آیفون 5S خواهد داشت. با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه، اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.

این شرکت پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال درآمدی معادل 37 تا 40 میلیارد دلار به دست خواهد آورد که یک افزایش سه تا هفت درصدی نسبت به سال قبل خواهد داشت.

بر اساس گزارشها اپل از تولیدکنندگان خود خواسته که حدود 70 تا 80 میلیون دستگاه از آیفون جدید را تولید کنند. اپل عمده سود خود را از فروش آیفون به دست می‌آورد اما اخیرا با فشار روز افزونی از سوی شرکت‌های آسیایی نظیر سامسونگ و تولیدکنندگان چینی نظیر هوآوی، لنوو و زیائومی مواجه شده است.

شرکت زیائومی به رغم اینکه چهار سال از تاسیس آن می‌گذرد در ماه‌های گذشته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان تبدیل شده و بیشتر محصولاتش به کپی برداری از اپل معروف هستند.

از سوی دیگر یکی دیگر از شایعات پیرامون آیفون 6 برخورداری از نمایشگر نشکن و ضدخش یاقوت کبود است البته تحلیلگران می گویند: آیفون جدید با نمایشگر یاقوت کبود امسال به دست مشتریان نخواهد رسید.

راد هال - تحلیلگر موسسه جی پی مورگان - می‌گوید: تعداد گوشیهای آیفون که با نمایشگر یاقوت کبود عرضه خواهد شد بسیار کم است یا اصلا در سال جاری تولید نخواهند شد.

وی افزود: با دو احتمال درباره آیفون شش مواجه هستیم. یا اپل تعداد کمی از این گوشی‌های رده بالا با نمایشگر نشکن یاقوت کبود را عرضه می‌کند یا اصلا این کار را انجام نخواهد داد.

منابع آگاه به این موضوع به رسانه‌ها اطلاع دادند که اپل قصد دارد نمایشگرهای شیشه یاقوت کبود را در هر دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی آیفون شش به کار ببرد اما فقط در نسخه‌های گران قیمت و رده بالا.

مقایسه گلکسی اس 7 با آیفون 7 , مقایسه قدرت انتن دهی گوشی آیفون , مقایسه دوربین آیفون 7 وسامسونگ

آیفون 7 , قیمت آیفون 7 , خرید آیفون 7

آیفون , آیفون 6 , آیفون تصویری

مقایسه خودرو , فروش آیفون 7 , خرید آیفون

قیمت آیفون 6 , قاب گوشی آیفون 6 , قیمت آیفون

مقایسه گوشی , قیمت آیفون 7 در ایران , آیفون 7 پلاس

آیفون 8 , آیفون se , قیمت آیفون se


ویدیو : عکس‌: آیفون 6 و مقایسه با مدل قبلی