عکس‌های خاطره‌انگیز از عصر سیلیکون ولی : برای کسانی که اخبار دنیای فناوری را ...


برای کسانی که اخبار دنیای فناوری را دنبال می‌کنند «سیلیکون ولی» نام آشنایی است. محلی که بی شک در تاریخ فناوری اطلاعات جاودانه است. فارنت: برای کسانی که اخبار دنیای فناوری را دنبال می‌کنند «سیلیکون ولی» نام آشنایی است. محلی که بی شک در تاریخ فناوری اطلاعات جاودانه است.

سیلیکون ولی (Silicon Valley) نام منطقه‌ای در شمال کالیفرنیا است که محل قرار گیری و تاسیس بزرگ‌ترین کمپانی‌های فناوری اطلاعات دنیا است. این منطقه در تاریخ خود شاهد ظهور بزرگانی همچون «استیو جابز» و «بیل گیتس» در حوزه فناوری اطلاعلات بوده است.

«دوگ منز»، عکاس خبری‌ای است که سال‌های سال در این منطقه از رویدادهای مهم عکاسی کرده است. بسیاری از عکس‌های منز از سیلیکون ولی به دلیل نزاع شخصی وی با استیوجابز تا کنون منتشر نشده بودند. او چندی پیش مجموعه عکس‌هایی از این منطقه که بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۰ ثبت کرده‌است را در مجموعه‌ای گرداوری کرده و در قالب کتابی با نام «نابغه‌های نترس» منتشر کرده‌‌است. دوگ این دوره را «عصر طلایی سیلیکون ولی» نام گذاری کرده‌است، که پر بی راه نیست.

در ادامه عکس‌های منتخبی از این مجموعه را به همراه توضیح در فارنت ببینید و بخوانید؛

دانلود آهنگ خاطره انگیز , خاطره انگیز , بازی خاطره انگیز

پیتر الی، برنامه نویس اپل، بعد از ساعت‌ها کار، در روزهای واپسین قبل از نمایشگاه CES، در حال استراحت است. اپل آن سال یکی از اولین کامپیوترهای شخصی قابل حمل را با نام «اپل نیوتون» معرفی کرد.

تصاویر خاطره انگیز , بازی های خاطره انگیز کودکی , سفری خاطره انگیز و

سیاتل، واشنگتن، ۱۹۹۹ – استیو بالمر، سخنگوی وقت مایکروسافت، در حال صحبت با تعدادی از رنامه نویسان، در مقر اصلی مایکروسافت است.

عکس خاطره انگیز خسرو احمدی در کنار ارگ زیبا , کارتون های خاطره انگیز , تصاویر خاطره انگیز تام جری

سانتاکروز، کالیفرنیا، ۱۹۸۷ – استیو جابز، در اتوبوس منتقل کننده کارکنان به گردش.

معرفی 10 ماشین در کارتون‌های خاطره انگیز , تصاویر کارتون خاطره انگیز کاراگاه گجت , نگاهی به فیلم خاطره انگیز خواهران غریب

فرمونت، کالیفرنیا، ۱۹۹۰ – جان اسکالی، مدیرعامل وقت اپل، درحال آماده شدن برای کنفرانس خبری است.

کارتون خاطره انگیز کاراگاه گجت , تولد خاطره انگیز , خاطره انگیز تولد

مانتین ویو، کالیفرنیا، ۱۹۹۵ – بیل کلینتون، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده، در مراسم خیریه‌ای که توسط بزرگان سیلیکون ولی برگزار شده‌است.

وسایل تزیینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما , خاطره اسدی , سیلیکون ولی

کوپرتینو، کالیفرنیا، ۱۹۹۳ – سارا کلارک، برنامه نویس، به همراه نوزاد خود در محل کار. وی به مدت ۲ سال، و تا آماده شدن نرم‌افزار درحال ساختشان، ساختمان محل کار خود را ترک نکرد. تنها زمان‌های استراحت وی به سرکشی به کودکش سپری می‌شد.

خاطره حاتمی , جالب انگیز , چند نوع خلقت شگفت انگیز

لاگونا نیگوئل، کالیفرنیا، ۱۹۹۲ – بیل گیتس می‌گوید که هیچ‌کس نباید بیشتر از ۵۰ دلار به یک عکاس بدهد.

سیلیکون , شارژ شگفت انگیز همراه اول , خاطره

استیوجابز، علاقه فراوانی به راه‌رفتن با پاهای برهنه داشت. او یکبار، در مقابل مدیرعامل آتاری، پاهای برهنه خود را روی میز گذاشت.

سریال سیلیکون ولی , نجات شگفت انگیز هواپیما توسط وانت عکس , شگفت انگیز

آسپن، کلرادو، ۱۹۹۸ – بیل جوی، برنامه‌نویس افسانه‌ای که سیستم عامل «یونیکس» را نوشت و با ایجاد امکان TCP / IP ، امکان دریافت و فرستادن ایمیل به راحتی هرچه تمام‌تر را مهیا کرد.

هیجان انگیز , مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 , سیلیکون ولی چیست

منلو پارک، کالیفرنیا، ۱۹۸۷ – استیو جابز، به لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با مردم عادی نداشت. او با آرامش تمام فقط روی کار خود تمرکز می‌کرد.

فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها , جانوران شگفت انگیز , سیلیکون ولی ایران

سانیویل، کالیفرنیا، ۱۹۹۰ – یک مهندس محقق، درحال حل مشکل اتصالات یک ماشین حکاکی است.

سیلیکون‌ولی , خاطره نویسی , هشت نفرت‌انگیز

سیلیکون ولی، کالیفرنیا – پیدا کردن یک دفتر کار مرتب، تقریباً غیر ممکن است.


ویدیو : عکس‌های خاطره‌انگیز از عصر سیلیکون ولی