عکسهایی دیده نشده از سوفیا لورن! : وی تاکنون 2 بار نیز موفق به دریافت جایزه ...



وی تاکنون 2 بار نیز موفق به دریافت جایزه اسکار شده و یکبار نیز اسکار افتخاری را کسب کرده است.همچنین جشنواره فیلم استانبول جایزه یک عمر فعالیت پرثمر هنری را به «سوفیا لورن»، هنرپیشه قدیمی سینما اهدا کرد.

سوفیا لورن با نام اصلی سوفیا ویلانی شیکولونهدر ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۴ در رم زاده شد. پدرش مهندس و مادرش بازیگر و آموزگار پیانو بود.

 

به گزارش روزگارنو، او در شانزده سالگی, مدل یک مجلّهٔ ماهانه بود و از همین راه به عالم سینما راه یافت فعالیت سینمایی اش را با نقش‌های کوچک در فیلم‌های کوچک ایتالیایی آغاز کرد اولین نقشش را در فیلم روشنایی‌های وارتیه درسال ۱۹۵۰ ایفاکرد .

 

سوفیا و کارلو پنتی روز ۱۷ سپتامبر ۱۹۵۷ با هم ازدواج کردند ازدواج اول ‏آنها به ناچار لغو شد تا پونتی به جرم دو همسری محکوم نشود، آن‌ها ۹ آوریل ۱۹۶۶ دوباره با هم ازدواج کردند و صاحب دو پسر به نامهای کارلو و ادواردو شدند.

 

نتیجه یک نظر خواهی در ایتالیا می‌گوید مردم ایتالیا بیشتر از هر نقش دیگر سوفیا لورن، بازی او را در برابر مارچلو ماستریانی در فیلم دیروز امروز و فردا ساخته ویتوریو دسیکا را دوست دارند.

 

در سال ۱۹۵۸ به خاطر بازی در فیلم ثعلب سیاه، موفق به دریافت جایزه فستیوال وِنیز شد .

 

وی تاکنون 2 بار نیز موفق به دریافت جایزه اسکار شده و یکبار نیز اسکار افتخاری را کسب کرده است.همچنین جشنواره فیلم استانبول جایزه یک عمر فعالیت پرثمر هنری را به «سوفیا لورن»، هنرپیشه قدیمی سینما اهدا کرد.

 

با این مقدمات و شرح مختصری بر زندگی او عکسهایی نایااب از آلبوم شخصی اش انتخاب شده که به حضورتان تقدیم می گردد:/روزگارنو

 

سوفیا لورن , بیوگرافی سوفیا لورن , تصاویری دیده نشده از هیتلر

 

عکس دیده نشده ملیکا اشراقی , عکس‌های دیده نشده از ثریا، همسر دوم محمدرضاشاه , ستاره و لاله اسکندری کنار همسر و خانواده عکس دیده نشده

 

سوفیا لورن مهزاد الیاسی , مهزاد الیاسی سوفیا لورن , سفر سوفیا لورن به ایران

 

دکوراسیون خانه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی , عکس های دیده نشده مصطفی زمانی و ماجرای عاشق شدنش , عکس دیده نشده از الهام عرب قبل و بعد از مدل شدن

 

عکس های قدیمی و دیده نشده از راکی , عکس دیده نشده تینا آخوندتبار بدون آرایش , عکس های دیده نشده سروش جمشیدی و خانواده اش بیوگرافی

 

عکس های دیده نشده سروش جمشیدی , ویدیو های دیده نشده سریال مختازنامه , عکس های دیده نشده مصطفی زمانی

 

عکسهای دیده نشده آیت الله خمینی , عکس های دیده نشده نسرین نصرتی , سوفیا ورگارا




ویدیو : عکسهایی دیده نشده از سوفیا لورن!