عنایتی: هنوز شانس قهرمانی داریم : مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ما هنوز شانس ...


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ما هنوز شانس قهرمانی داریم و اگر نتوانیم به این عنوان دست یابیم باید سهمیه آسیایی کسب کنیم. خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه استقلال، رضا عنایتی با رد اظهارات منتسب به خودش که یکی از نشریات ورزشی از قول او چاپ کرده است، گفت: من یک کلمه هم با این روزنامه صحبت نکرده ام و نمی دانم که این صحبت ها را روی چه حسابی از قول من منتشر کرده اند. من از اینکه این صحبت ها را منتشر کرده اند واقعا ناراحتم و به دنبال شکایت از این نشریه هستم تا از این به بعد مصاحبه های خیالی از من چاپ نکنند.

وی افزود: این صحبت هایی که از من منتشر شده نه در شان استقلال است و نه در شان من و از طرفی دیگر همه رضا عنایتی را می شناسند و می دانند که اهل اینطور حرف زدن نیست. در ضمن اخیرا  افشارزاده به تمرین استقلال آمد و اگر گلایه و مطلبی هم بوده باشد در آنجا به او گفته شده و این گونه مطلب نوشتن از قول من واقعا زیبا نیست.

وی در پایان با اشاره به بازی حساس استقلال و پدیده گفت: بازی با پدیده برای ما بسیار مهم است و همه بازیکنان هم قسم شده اند تا این تیم را شکست دهند. ما هنوز شانس برای قهرمانی داریم و اگر به این هدف نرسیم باید هرطور شده سهمیه آسیایی را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. البته حضور هواداران استقلال در ورزشگاه خیلی می تواند به روند ما در آن بازی کمک کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، یکی از نشریات ورزشی، صبح چهارنشبه مصاحبه ای از سوی عنایتی منتشر کرده که در آن از سوی این مهاجم استقلال اصطلاحا افشاگری هایی صورت گرفته است.


ویدیو : عنایتی: هنوز شانس قهرمانی داریم