"عموپورنگ" با 15 بازیگر به "محله گل و بلبل" می‌آید : برنامه‌های قبول باشه، ...



برنامه‌های قبول باشه، محله گل و بلبل، نوسفران، کوی محبت، راه آرامش و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد.

بیوگرامی بازیگر نقش مادر عموپورنگ , بازیگر , عموپورنگ

ویژه‌برنامه عصرگاهی قبول باشه در ایام ماه رمضان هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه پخش می‌شود. برخی از قسمت‌های این برنامه عبارت است از: نقش بانوان روزه‌دار در خانه، روایت مناسک و آیین‌های ماه رمضان در شهرهای مختلف، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و سلامت روحی و جسمی افراد روزه‌دار. پخش سری جدید برنامه عموپورنگ با نام «محله گل و بلبل» از دیگر برنامه‌های شبکه دو برای ماه رمضان است. این برنامه در 90 قسمت 60 دقیقه‌ای با محتوا، ساختار و ایده‌های تازه‌تری به مخاطبان ارائه می‌شود. در برنامه محله گل و بلبل 15 بازیگر جدید عمو پورنگ را همراهی خواهند کرد. این برنامه در ماه رمضان ساعت 19 پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه، سحر‌اولی‌ها هم امسال با نام نوسفران به تهیه‌کنندگی مهدی ابهری در 30 قسمت تولید می‌شود.این برنامه وقت سحر از شبکه دو به مخاطبان ارائه می‌شود. پخش احادیث و روایات، قصه‌گویی و بازگویی خاطرات سحر اولی‌ها برخی از بخش‌های این برنامه است.برنامه «کوی محبت» هم ویژ‌ه‌ افطار هر روز از عتبات عالیات به روی آنتن شبکه دو می‌رود. این برنامه را سید مصطفی موسوی تهیه‌ و اجرا می‌کند.

برنامه «راه آرامش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد رفعتی هم در ایام ماه رمضان پیش از اذان ظهر پخش می‌شود.این برنامه با اجرای سید علیرضا قوامی و دعوت از کارشناسان مذهبی و استادان دانشگاه پخش می‌شود و به بحث‌های مرتبط با ماه رمضان و مناسک مربوط به این ایام می‌پردازد.طرح قرآنی 1449 نیز از برنامه راه آرامش پخش می‌شود.در ماه رمضان، هر روز ساعت 6 و 30 دقیقه یک جزء از قرآن از شبکه‌ دو پخش می‌شود. این تلاوت‌ها از کرمان به روزه‌داران ارئه می‌شود.

شبکه دو سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری را برای ماه رمضان در نظر گرفته است این سریال در این ماه هر شب ساعت 23 پخش می‌شود.
اخبارفرهنگی - جام جم

 


ویدیو : "عموپورنگ" با 15 بازیگر به "محله گل و بلبل" می‌آید