عمه «کیم جونگ اون» هم مفقود شد! : پس از اعدام ماه گذشته شوهر عمه رهبر جوان ...


پس از اعدام ماه گذشته شوهر عمه رهبر جوان کره شمالی به اتهام خیانت، گزارش‌ها حاکی است که عمه رهبر کره شمالی نیز به طرز عجیب و مرموزی ناپدید شده و یا مرده است. عصر ایران: پس از اعدام ماه گذشته شوهر عمه رهبر جوان کره شمالی به اتهام خیانت، گزارش‌ها حاکی است که عمه رهبر کره شمالی نیز به طرز عجیب و مرموزی ناپدید شده و یا مرده است.

"فاکس نیوز" گزارش داد؛ روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی در گزارشی نوشت "کیم کیونگ(جونگ) هویی" 68 ساله، عمه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از مرگ شوهرش  یا دچار سکته قلبی شده و یا دست به خودکشی زده است.
 
برخی گزارش ها حاکی است وی دچار حمله قلبی شده است و برای درمان به روسیه یا سنگاپور رفته است و در آنجا در گذشته است. برخی گزارش ها نیز حاکی است که عمه رهبر کره شمالی دست به خودکشی زده است.

گفته می شود از زمان خودکشی دختر عمه رهبر کره شمالی در سال 2006 در پاریس ، کیم کیونگ هویی دچار بیماری افسردگی شدید بود و به الکل اعتیاد داشت.

کیم جونگ اون , کیم جونگ ایل , مفقود شدن کارت بانکی

پیشتر گزارش هایی نیز درباره ناراحتی کبدی عمه رهبر کره شمالی در اثر  مصرف زیاد الکل منتشر شده است.

 بر اساس گزارش روزنامه "چوسون ایلبو" سرویس‌های اطلاعاتی کره شمالی بر این گمان اند که  کیم کیونگ (جونگ) هویی مرده است اما اطلاعات دقیقی درباره زمان و محل مرگ وی در اختیار ندارند.

عمه رهبر کره شمالی به همراه همسرش نقش بسزایی در به قدرت رسیدن کوچک ترین فرزند کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی که در 17 دسامبر 2011 درگذشت داشتند.

گمانه ها درباره مرگ احتمالی عمه رهبر کره شمالی در حالی است که دولت پیونگ یانگ در حال تدارک جشن تولد سی سالگی کیم جونگ اون است که قرار است از فردا با مراسم های باشکوه در سراسر کشور گرامی داشته شود.

یکی از این برنامه ها دیدار دوستانه دو تیم بسکتبال کره شمالی با تیمی منتخب از بسکتبالیست های آمریکایی است که به مربی گری دنیس رادمن بسکتبالیست سابق آمریکایی و دوست شخصی کیم جونگ اون قرار است روز چهارشنبه در پیونگ یانگ برگزار شود. احتمال حضور کیم جونگ اون در ورزشگاه پیونگ یانگ و تماشای این دیدار از سوی او زیاد است.


ویدیو : عمه «کیم جونگ اون» هم مفقود شد!