عملیات 125 برای خارج کردن دست کارگر جوان از یک دستگاه ساختمانی :   سخنگوی سازمان ...



ورزش های با دستگاه برای کوچک کردن شکم , داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر , دانلود برنامه باز کردن فایل زیپ برای کامپیوتر

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گیر کردن دست کارگر جوان در داخل دستگاه شیار کن و مجروحیت شدید وی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10 و 57 دقیقه صبح امروز در پس تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی از حادثه گیر کردن دست یک کارگر در داخل دستگاه در یک ساختمان در حال ساخت مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه ‌آتش نشانی عازم محل حادثه در فرمانیه خیابان عسگریان شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان در حال ساخت یک کارگر 23ساله به هنگام کار با دستگاه شیار کن دست چپش گیر می‌کند که بلافاصله با حضور آتش‌نشانان و عوامل اورژانس برای خارج کردن دست به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد:‌ با هماهنگی آتش‌نشانان یک تیم آتش نشانی در بیمارستان مستقر شده بود که در حضور کادر پزشکی دست کارگر 23ساله (ایرانی) را خارج کردند و برای ادامه درمان تحویل  پزشکان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : عملیات 125 برای خارج کردن دست کارگر جوان از یک دستگاه ساختمانی