عملیات نفسگیر برای نجات راننده وانت + تصاویر : آتش نشانان طی عملیاتی نفسگیر ...



آتش نشانان طی عملیاتی نفسگیر و حساس در حادثه برخورد نیسان وانت با اتوبوس در بزرگراه آزادگان، راننده وانت را زنده از خودرو خارج کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 07:01 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این تصادف بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 و نجاتگران ایستگاه 59 را به نشانی بزرگراه آزادگان زیر پل شهید شوشتری اعزام کرد.

حسین حسین بیگی معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت:خوروی نیسان حامل بار میوه و سبزیجات در حال تردد در مسیر جنوب به شمال آزادگان بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس شخصی برخورد کرد.

وی افزود: در پی این تصادف، اتاقک نیسان وانت کاملا متلاشی شد و میله فرمان به سینه سمت راست راننده فرو رفت و او را به شدت دچار جراحات شدید کرد.

حسین بیگی تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران همزمان با ایمن سازی محل و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی، عملیات نجات راننده جوان خودروی نیسان را آغاز کردند.

معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی در ادامه گفت: به علت داشتن بار بیش از حد و سنگین و درهم پیچیدگی اطاقک آن، کوچکترین اشتباه در عملیات نجات منجر به وارد آمدن فشار به اتاقک و فرو رفتن بیشتر میله فرمان در سینه راننده نیسان میشد به همین خاطر آتش نشانان با دقت فراوان عملیات خود را برای خارج کردن این شخص انجام دادند و توانستند مصدوم حادثه را زنده از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی علت بروز این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در حال بررسی اعلام کرد.

مرگ پدر فداکار برای نجات جان دخترش تصاویر , راننده وانت جنجالی , نجات شگفت انگیز هواپیما توسط وانت عکس

 

راننده وانت , راننده وانت دیوانه , راننده وانت پیکان

 

اعتراف جالب راننده جنجالی وانت در تهران عکس , راننده دیوانه پیکان وانت , راننده دیوانه وانت

 

دستگیری راننده وانت , راننده وانت تهران , اعتراف جالب راننده جنجالی وانت در تهران

 

تصاویر برای هوش , تصاویر زیبا برای شب یلدا , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه

 

نرمش هایی برای تقویت مچ دست تصاویر  , تصاویر آموزش نماز برای کودکان , تصاویر ورزش برای کوچک کردن شکم

 

اخبار حوادث- باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : عملیات نفسگیر برای نجات راننده وانت + تصاویر