عمار آقایی بازیگر جوان از نقش ... :       عمار آقایی بازیگر جوان از نقش خود ...



 

 

بازیگر جوان سینمای ایران درگذشت , بازیگر عمار تفتی , زوجهای جوان بازیگر

 

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش خود در سریال «از یاد رفته» می‌گوید.عمار آقایی اهل لاهیجان است و بازیگری را از تئاترهای محلی در فرهنگسراهای این شهر آغاز كرده و حدود ۴ سال در این رشته فعالیت كرده است.





اما نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به عنوان بازیگر نقش مرتضی در مجموعه تلویزیونی از یاد رفته كسب كرده است و نكته جالب این كه در نخستین تجربه خود به دلیل شباهتی كه به محمدرضا فروتن دارد، نقش جوانی‌های او را بازی می‌كند و به گفته این بازیگر جوان نقش‌آفرینی و بازی كردن دوران جوانی محمدرضا فروتن یكی از افتخارات بازیگری اوست. با عمار آقایی بازیگر تازه‌كار و امیدوار به آینده گپ كوتاهی زده‌ایم كه می‌خوانید:



▪ چطور شد كه برای بازی نقش مرتضی در سریال از یاد رفته انتخاب شدید؟



ـ گروه تولید مجموعه تلویزیونی از یاد رفته حدود ۵ ماه در شمال كار داشتند. از همین رو آقای حسن‌پور به همراه تیم كارگردانی در مراحل پیش تولید به لاهیجان آمدند و فراخوان دادند.



روزی كه برای پر كردن فرم درخواست رفتم، تعداد بسیاری از علاقه‌مندان دیگر هم آمده بودند تا فرم پر كنند و تست دهند؛ من هم مانند بسیاری دیگر از همشهریان تست بازی دادم و آقای حسن‌پور مرا انتخاب كردند و پس از مدتی تماس گرفتند كه به تنكابن بروم. در آنجا تست گریم و لباس دادم و عاقبت برای بازی در نقش مرتضی پذیرفته شدم و از همان روز اول تصویربرداری كار خود را شروع كردم و جلوی دوربین رفتم و حدود ۸ ماه با گروه بودم.


▪ اولین تجربه مقابل دوربین چه حسی در شما ایجاد كرد؟



ـ در آغاز كمی استرس داشتم چون با دوربین بیگانه بودم. اما با مساعدت خود آقای حسن‌پور تمام استرس و بیگانگی با دوربین طی چند جلسه تمرین از بین رفت؛ در واقع ترسم از دوربین ریخت.


▪ درباره شخصیت مرتضی برایمان بگویید.



ـ مرتضی پسری محجوب و روستایی است كه به اصرار همسر خود در آزمون دانشگاه شركت می‌كند، در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌آید؛ مرتضی نقش اصلی داستان است و كاراكتری بسیار دوست‌داشتنی به سادگی یك پسر روستایی دارد كه یك دوره از زندگی او كه حدود ۱۷ تا ۳۰ سال است را من بازی می‌كنم و از ۳۰ تا ۴۰ سالگی مرتضی را آقای فروتن بازی می‌كند و در كل این داستان یك دوره ۴۰ ساله از زندگی مرتضی و گلرخ را تعریف می‌كند؛ من دوره جوانی و خامی مرتضی را جلوی دوربین رفتم و محمدرضا فروتن با شخصیت تازه‌تر و پخته‌تری نسبت به گذشته وارد می‌شود و شاهد تجربه‌های جدید از زندگی او هستیم.



▪ متن فیلمنامه چطور بود؟



ـ فیلمنامه این سریال بسیار خوب و عالی بود؛ یك درام عاشقانه و زیبا كه من فكر می‌كنم مردم هنگام پخش ، واقعا به این مجموعه تلویزیونی علاقه‌مند ‌‌شوند.



▪ به عنوان آخرین سوال فكر می‌كنید بازی در این مجموعه در تصمیم‌گیری شما برای ادامه فعالیت در این حرفه موثر است؟


ـ من برای ماندن آمده‌ام و همه تلاش خودم را برای خوب دیده شدن و بازی در كارهای دیگر بویژه سینما به كار می‌گیرم و مطمئن هستم كه موفق شوم..../مصاحبه : جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو : عمار آقایی بازیگر جوان از نقش ...