علی پروین و استیلی در استیل آذین :     بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل ...




استیل آذین , داور استیل آذین شاهین بوشهر , محیط قانونی شرکت استیل آذین

 

 

بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.

عصر ایران ورزشی- با رفتن مدیریت قبلی پیش بینی می شد كه مربی صربستانی استیل آذین که سرمربی منتخب مصطفی آجورلو در استیل آذین بود هم دیر یا زود از این تیم جدا شود.


تومباکوویچ در ابتدای فصل از سوی مصطفی آجورلو به استیل آذین آمده بود در پایان بازی تیمش با نفت آبادان از اعضای تیم خداحافظی کرد و به نظر می رسد كه اتفاقات جالبی در استیل آذین در راه است.


به نظر می رسد تومباكوویچ با توافق طرفین ، مبلغی نزدیک به 400 هزار دلار می گیرد و با تسویه حساب از ایران می رود.


علی پروین گزینه اصلی در اختیار گرفتن امور فنی استیل بعد از جدایی این مربی صرب است. پیروانی ، حمید استیلی و امیر قلعه نویی دیگر گزینه هایی هستند که شانس نشستن روی نیمکت استیل را دارند.


این اتفاق در شرایطی صورت گرفت كه تیم حسین هدایتی در این چند وقت اخیر از حواشی مختلف پر بود و حضور ستارگانی نظیر كریمی در تیم باعث شده بود كه هدایت استیل كمی مشكل شود.


بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.../عصر ایران


ویدیو : علی پروین و استیلی در استیل آذین