علی پروین در دام برنامه زنده تلویزیون افتاد! : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ...


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نگذاریم پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان بازی بگذاریم و در ورزشگاه امجدیه حاضر شویم. خبرگزاری مهر: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نگذاریم پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان بازی بگذاریم و در ورزشگاه امجدیه حاضر شویم.

علی پروین که عادت ندارد به صورت زنده در تلویزیون صحبت کند، امروز سه شنبه و بعد از پایان دیدار تیم‌های رسانه ورزش با منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به مناسبت گرامیداشت یاد رضا احدی و همایون بهزادی، بدون آنکه مطلع باشد با شبکه ورزش به صورت زنده مصاحبه کرد تا به نوعی سنت شکنی کرده باشد.

وی درباره بازی گفت: خدا کند این مسابقات در روزهای شادمانی باشد نه اینکه پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان بازی بگذاریم. امیدوارم بازی‌های بعدی به بهانه‌های شادی باشد.

پروین ادامه داد: امروز شاگردانم بخصوص استقلالی‌ها را هم دیدم و خوشحال شدم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان در ورزشگاه امجدیه یک دور بزنیم و به خانه برویم. ان شاءالله این کارها را برای آنهایی بکنیم که زنده هستند.

پروین افزود: دلمان می‌خواست امروز بزرگان پرسپولیس مثل جاسمیان، کاشانی و دیگران هم بودند. البته اینها دعوت شده بودند ولی نیامدند. اینهایی که بازی کردند هم دوره‌ای‌های بهزادی نبودند و اکثر بازیکنان دهه ۶۰ بودند.


ویدیو : علی پروین در دام برنامه زنده تلویزیون افتاد!