علی ضیاء: با دیدن ببر رنگم پرید! : علی ضیاء دوشنبه صبح ببر بنگال را به برنامه ...


علی ضیاء دوشنبه صبح ببر بنگال را به برنامه «ویتامین 3» دعوت کرد. اتفاق مهیجی که قطعا کسانی که آن وقت صبح بیدار بودند از تماشای آن لذت بردند. روزنامه تماشا: علی ضیاء دوشنبه صبح ببر بنگال را به برنامه «ویتامین 3» دعوت کرد. اتفاق مهیجی که قطعا کسانی که آن وقت صبح بیدار بودند از تماشای آن لذت بردند.

ضیاء درباره هدفش از آمدن این ببر به برنامه به «تماشا» می گوید: «ما با اتاق فکرمان به این نتیجه رسیدیم که به مناسبت هفته محیط زیست بیاییم و کارهای بامزه ای بکنیم، مهمان های خوب و با ربط به این قضیه دعوت کنیم.

سیرک یکی از تفریحاتی است که بی ارتباط به محیط زیست نیست و از آنجایی که ارتباط برقرار کردن با حیوانات کار خیلی سختی است ما می خواستیم کسی را که خیلی در این زمینه قدرتمند است دعوت کنیم و رسیدیم به چهره ای که قطعا خیلی ها او را می شناسند یعنی خلیل عقاب.»

دیدن پست های private در اینستاگرام , دیدن عکس های اینستاگرام private , خواب دیدن

«خلیل عقاب» از پیشگامان برگزاری سیرک ایرانی است و آمدنش به برنامه تلویزیونی قطعا برای خیلی ها جذاب است. ضیاء می گوید با تیمش به سختی توانستند عقاب را راضی به این حضور کنند آن هم حضورش به همراهی با یک ببر! او می گوید: «آقای عقاب به همراه دو ببر نر و ماده به برنامه آمدند. جالب است بدانیدکه ببر ماده تقریبا 200 کیلو وزن داشت و این را در یک قفسی گذاشتند و از آنجایی که ببر نر خیلی سنگین تر از ماده است زیرا این قفس یک جعبه بزرگ چرخ دار تعبیه شد که آن یکی آنجا باشد.»

قطعا روبرو شدن با یک ببر بزرگ آن هم از فاصله چند متری ترسناک است چیزی که خود ضیاء هم منکر آن نمی شود. «همه از ببر می ترسند من یک مقدار از همه بیشتر! من واقعا ابتدای برنامه از آمدن این ببر به برنامه ترسیده بودم و بچه ها می گفتندکه رنگم پریده بود. البته بگذارید یواشکی به شما بگویم که من از آن یکی ببر که سفید بود بیشتر ترسیم و به بچه ها که می خواستند آن را به استودیو بیاورند گفتم که این کار را نکنند یک موقع یک اتفاقی می افتد این از قفس بیاید بیرون دیگر هیچ اثری از مجری برنامه نخواهد بود و باید به فکر یک مجری دیگر باشند. (می خندد) تازه نکته ماجرا در این بود که این ببر فقط 5 سال سن داشت!»

ضیاء به اینکه توانسته یک ببر را به برنامه اش بیاورد خیلی افتخار می کند و می گوید: «این اولین بار بود که یک ببر بنگال به برنامه تلویزیونی زنده آمده و خب من خودم از این ماجرا واقعا هیجان زده شدم و از آن جایی که ما دوست داریم کارهایی را بکنیم که هر کسی نمی تواند انجام بدهد به نظرم این اتفاق از آن اتفاقات منحصر به ویتامین 3 بود. این را هم بگویم که همکاران ما در حراست صدا و سیما خیلی کمک کردندکه این اتفاق بیفتد و من از همین جا از آنان تشکر می کنم.»

این مجری جوان تلویزیون خصوصیات این ببر را هم به ما گفت که خیلی بامزه بود: «این ببری که ما در برنامه آوردیم اسمش «مایا» است و با صحبت هایی که با خلیل عقاب داشتیم قیمت ببر هم دستمان آمد. او می گفت که هر کدام از این ببرها 200-150 میلیون تومان قیمت دارد و آقای عقاب 5 قلاده ببر را نگهداری می کند.»

در بعضی از خبرها آمده بود که قرار است «ویتامین 3» تا خرداد ماه ادامه پیدا کند. نکته ای که ضیاء درباره اش می گوید: «بستگی به نظر آقای زاهدی دارد اما تا اینجای برنامه بازخورد به شدت خوبی داشته و برنامه پویایی است و ما تمام تلاشمان را می کنیم که این برنامه از ریتم نیفتد.»


ویدیو : علی ضیاء: با دیدن ببر رنگم پرید!