علی دایی در مجلس آفتابی شد : علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار سردار اسماعیل ...


علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار سردار اسماعیل کوثری رفته که یکی دو هفته پیش هم در جریان احتمال تخلف باشگاه فولاد در جریان کارت‌های پایان خدمت هو اخباری مبنی بر دیدار او با یکی از نظامیان بلندپایه ایرانی منتشر شده بود. تابناک: علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار سردار اسماعیل کوثری رفته که یکی دو هفته پیش هم در جریان احتمال تخلف باشگاه فولاد در جریان کارت‌های پایان خدمت هو اخباری مبنی بر دیدار او با یکی از نظامیان بلندپایه ایرانی منتشر شده بود.

در حالی که محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس روز گذشته از انتشار گزارش «فساد در فوتبال» بعد از جام‌جهانی فوتبال خبر داد روز گذشته سرمربی پرسپولیس در خانه ملت آفتابی شد تا پرونده فساد در فوتبال ایران ابعاد تازه‌تری به خود بگیرد.

در جریان بررسی پرونده فساد در فوتبال ایران نمایندگان مجلس امیرقلعه‌نویی، عادل فردوسی‌پور و تنی چند از فوتبالیست‌ها را به خانه ملت فراخواندند تا در خصوص ابعاد فساد در فوتبال ایران با آن‌ها گفت‌وگو کنند. حالا اما ماه‌ها بعد از آن ماجراهای معروف فوتبال ایران داستان‌های جذاب‌تری به خود دیده است. یکی از آن‌ها کارت‌های پایان خدمت جعلی است که به برخی از بازیکنان باشگاه فولاد نسبت داده شده است. این‌بار اما علی دایی خودش به خانه ملت رفت تا با یکی از نمایندگان مجلس که البته در کمیسیون اصل نود عضویت ندارد گفت‌وگو کند. دیداری که اگرچه هر دو طرف بر دوستانه بودن آن تاکید داشتند اما اخبار غیر رسمی از اسناد و مدارکی خبر می‌دهند که علی دایی با خود به مجلس برده بود.

پای مجلس به بررسی وضعیت فوتبال ایران وقتی باز شد که ماجرای معروف دیدار پرسپولیس و سپاهان رخ داد. بازی که به بازی غش‌کردن قهرمانی معروف شد و آن‌همه جنجال به پا کرد. حاشیه‌هایی که در جریان این دیدار ایجاد شد موجب شد تا سرانجام مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل نود وارد ماجرا شوند اما مانند همه پرونده‌های پر جار و جنجال ایرانی هنوز تکلیف این پرونده مشخص نشده است و حالا رئیس کمسیون اصل نود از انتشار این پرونده بعد از جام‌جهانی خبر می‌دهد. خبری که موجب شده تا خیلی‌ها تصور کنند که شاید پای ملی‌پوشانی هم در این پرونده گیر باشد که موجب شده قرائت آن به بعد از جام‌جهانی موکول شده است.

اسماعیل کوثری نماینده اصولگرایی است که روز گذشته در بهارستان میزبان علی دایی و محمد پنجعلی بود. گرچه محمد پنجعلی خیلی زود این دیدار عادی خواند و اسماعیل کوثری را همبازی سابق خود خواند اما حضور علی دایی در این دیدار موجب شده که کسی باور نکند که این تنها یک دیدار عادی و دوستانه بوده آن هم وقتی که دیدار در خانه ملت صورت گرفت.

علی دایی که در طول فصل گذشته یک پای پرونده‌ای بود که برای نخستین بار تخلف گسترده در فوتبال ما را محرز کرد بعد از پایان لیگ و در جریان واگذاری باشگاه پرسپولیس هم درگیری شدیدی با وزارت ورزش پیدا کرد و در واکنش به انتشار فایل صوتی جلسه‌اش با مسئولان وزارت ورزش به رئیس جمهور هشدار داد که در وزارت‌خانه‌اش شنود صورت می‌گیرد. گرچه خیلی‌ها معتقدند که اختلافات او با برخی از کارکنان وزارت ورزش ممکن است دلیل این دیدار باشد اما امکان این ماجرا با توجه به ابقای دایی با روی کار آمدن هیات مدیره جدید پرسپولیس نزدیک به صفر است.

اسماعیل کوثری، دلیل اصلی این جلسه را همانند پنجعلی، تجدید خاطره و دید بازدید عنوان کرد. وی البته در پاسخ به این سئوال یکی از خبرگزاری‌ها  که آیا دایی مدارکی به شما تحویل داده است، گفت: "حالا گفته‌ شده مدارک و فلان. اینها به عنوان نماینده مردم این مدارک را در اختیار ما گذاشتند. حالا یکسری موارد آوردند و دادند. تا زمانی که بررسی نکنم نمی‌توانم بگویم چه بوده".

علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار سردار اسماعیل کوثری رفته که یکی دو هفته پیش هم در جریان احتمال تخلف باشگاه فولاد در جریان کارت‌های پایان خدمت هو اخباری مبنی بر دیدار او با یکی از نظامیان بلندپایه ایرانی منتشر شده بود. گرچه فدراسیون احتمال تغییر قهرمان لیگ را نزدیک به صفر رسانه‌اند اما دیدارهای سرمربی پرسپولیس در هفته‌های گذشته خبر از این می‌دهد که پرسپولیسی‌ها همچنان به دنبال پیگیری ماجرای کارت‌های پایان خدمت فولادی‌ها هستند.


ویدیو : علی دایی در مجلس آفتابی شد