علی دایی:برای موفقیت طارمی تنها یک وسیله بودم : علی دایی سرمربی تیم صبای قم ...



جملات مثبت برای موفقیت , برنامه ریزی برای موفقیت , جملاتی برای موفقیت

علی دایی سرمربی تیم صبای قم گفت : برای آمدن مهدی طارمی به پرسپولیس و موفقیت وی تنها یک وسیله بودم و پیشرفت های این بازیکن نتیجه ظرفیت و توانایی های خودش است.

علی دایی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن با درخشش در لیگ یک توانست به سطح اول فوتبال کشور برسد و هنوز هم ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد.


کاپیتان سالهای پیش تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: طارمی فوتبالیستی با توان فنی بالا و از لحاظ اخلاقی نیز نمونه است.


وی درارتباط به راه های بازگشت فوتبال استان بوشهر به سطح اول کشور گفت: این استان ظرفیت های فوتبالی خوبی دارد ولی باتوجه به نداشتن شناخت کافی از زیرساخت های فوتبالی این استان قادر به اظهار نظر در این باره نیستم.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ارتباط با وضعیت تیمش نیز گفت: تیم صبا بدون تمرین کافی وارد مسابقات لیگ برتر شده و رفته رفته در حال بهتر شدن است.


دایی بیان کرد: برغم اینکه در چند هفته اخیر برخی از مهره های اصلی خود را در اختیار نداشتیم نتیجه های خوبی را گرفته ایم.


وی گفت: با ادامه این روند و تقویت تیم در نیم فصل می توانیم نتیجه های بهتری نیز کسب کنیم.


دایی عنوان کرد: چشم انداز تیم صبا برای آخر فصل مسابقه های لیگ برتر کسب سهمیه حضور در باشگاه های آسیاست ولی با توجه به نتایج سال گذشته تیم صبا هدف امسال ما کسب رتبه تک رقمی است.


علی دایی صبح امروز با بهمن دهقان نماینده تام الاختیارش و همراه با هیاتی از شرکت بیمه البرز وارد استان بوشهر شد تا به عنوان مجری اجرای طرح بیمه بدنه قایق، لنج و کشتی های صیادی با صیادان استان بوشهر نشست برگزار کند و با ظرفیت های این بخش آشنا شود.

 

اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو : علی دایی:برای موفقیت طارمی تنها یک وسیله بودم