علیرضا واحدی نیکبخت: از بازی خودم راضی‌ام : بازیکن باتجربه تیم استقلال که بعد ...


بازیکن باتجربه تیم استقلال که بعد از مدت‌ها در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان در ترکیب این تیم قرار گرفته بود با انتقاد از عملکرد داوران گفت: در این دیدار دو پنالتی مسلم ما گرفته نشد. علیرضا واحدی نیکبخت که در بازی با ذوب آهن‌اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به میدان رفته بود در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص این دیدار به اظهار نظر پرداخت که متن گفتگوی وی به شرح زیر است:

*استقلال مقابل ذوب‌آهن متحمل شکست شد. در خصوص بازی صحبت کنید؟
به نظرم ما داشتیم خوب بازی می‌کردیم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم و همین مسئله باعث شد تا شیرازه تیمی‌مان از هم بپاشد. با وجود همه اینها، استقلال همیشه در شرایط سخت موفق نشان داده و با وجود اینکه در رقابتهای داخلی و خصوصا سه هفته اخیر شرایط چندان خوبی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم که در بازی بوریرام می‌توانیم به موفقیت برسیم چون تیم ما، در روزهای سخت خودش را به اثبات رسانده است.

*در این بازی در پست تخصصی خودتان به میدان رفتید. از عملکردتان رضایت داشتید؟


خودم راضی بودم. با توجه به اینکه تیم تغییر تاکتیک داد با نظر کادرفنی، تعویض شدم اما همانطور که گفتید چون در پست تخصصی خودم بازی کردم، به نظرم خوب بودم اگرچه که با گذشت زمان می‌توانم بهتر هم ظاهر شوم.

*قضاوت این بازی هم بسیار بحث‌برانگیز شد تا جایی که سرمربی تیم هم نسبت به عملکرد داور بازی اعتراض داشت؟


خود من به شخصه خیلی بابت داوری حرص خوردم. همه دیدند که داور دو پنالتی مسلم ما را ندیده گرفت. همه حواسش هم به این بود که آقای قلعه‌نویی یک قدم جلوتر از محوطه تعیین شده نیاید و ...

*بلافاصله بعد از این بازی هم برای رویارویی با بوریرام راهی تایلند می‌شوید؟


به هرحال تیم فشار زیادی را تحمل می‌کند ولی با دعای خیر مردم، برای برد به تایلند می‌رویم چرا که این بازی، برایمان دیدار مرگ و زندگی است.


ویدیو : علیرضا واحدی نیکبخت: از بازی خودم راضی‌ام