علیرضا علیپور: می‌خواستند با تیر مرا بزنند! : یکی از آقایانی که محرومش کرده ...


یکی از آقایانی که محرومش کرده بودیم دست به اسلحه شده بود تا مرا با تیر بزند. این‌ها حقیقت هستند ولی ما نمی‌ترسیم. من حاضرم آبرو، سلامتی و جانم را برای کاری که می‌کنند بدهم. سایت گل: علیرضا علیپور در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرگزاری تسنیم به نکته جالبی اشاره کرده است. او که حالا پرچم‌دار مبارزه با اتفاقاتی خارج از قاعده طبیعی فوتبال است در این مصاحبه تاکید کرده که پشتش قرص است و از این چیزی نمی‌ترسد. او می‌گوید: ما مشکلاتی داریم طبیعتا دوستانی که علیه‌شان حکمی صادر می‌شود سعی می‌کنند حقشان را بگیرند. می‌روند پرونده تشکیل و شکایت می‌کنند.
 
او ادامه می‌دهد: طبیعتا ما زیر ذره‌بین هستیم و اگر کاری کرده باشیم با ما برخورد می‌شود ولی دوستان بدانند ما ازاین چیزها نمی‌ترسیم ...
 
علیپور ادامه می‌دهد: من قبل از این‌ها و بیشتر از این‌ها تهدید شده‌ام مثلا در ماجرای منشور اخلاقی یکی از همین آقایانی که محرومش کرده بودیم آمده بود دم اتاق من و آقای عزیزمحمدی با آب اسید 1250 صورت ما را بسوزاند یا مثلا تهدیدهای  جانی زیادی بوده، یکی از آقایانی که محرومش کرده بودیم دست به اسلحه شده بود تا مرا با تیر بزند. این‌ها حقیقت هستند ولی ما نمی‌ترسیم. من حاضرم آبرو، سلامتی و جانم را برای کاری که می‌کنند بدهم.
 
علیپور سپس درباره شایعاتی که درباره‌اش وجود دارد می‌گوید: از همه دوستان می‌خواهم اگر چیزی در مورد من می‌دانند افشا کنند اگر نکنند بزدل هستند!


ویدیو : علیرضا علیپور: می‌خواستند با تیر مرا بزنند!