علم الهدی: بنا نیست زندگی مردم هر جور كه قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد/به جای مرغ، اشکنه بخورید :



علم الهدی: بنا نیست زندگی مردم هر جور كه قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد/به جای مرغ، اشکنه بخورید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرهنگ زندگی مردم چین , زندگی با فرد مبتلا به ایدز ترسناک نیست  , مردم در زندگی چه چیزی کم درارند


خطیب جمعه مشهد گفت: اگر مرغ در دسترس نیست آن را با یك ماده پروتئینی دیگر جایگزین كنید.
علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار شد گفت: امكانات غذایی زندگی خودتان را تهیه كنید؛ بنا نیست زندگی شما هر جور كه قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد.
وی ادامه داد: اگر مرغ در دسترس نیست آن را با یك ماده پروتئینی دیگر جایگزین كنید.
وی خطاب به مردم مشهد گفت: مشهدی‌ها مگر اشكنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش كرده‌اید؛ مگر قرار است برنامه همان باشد كه قبلاً ‌بوده است.
علم الهدی ادامه داد: شما مردم قدرت دارید تا وارد میدان كار شوید و نیازهایتان را برطرف كنید.
وی با بیان این مطلب که "افغانستان انبار جوی دنیاست"، گفت: جو را از افغانستان وارد كنید و كارشناسان خوراك ابتكار كنند و برای خوراك مرغ چاره دیگری بیندیشند.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: دولت باید تشریفات گمركی را بردارد و با مدیریت استاندارد تجار به ابتكارهای بازرگانی دست بزنند.
وی با تاکید بر اینکه "دشمن می خواهد به خاطر شكم ما را از پا درآورد" خطاب به مرغداران گفت: چرا توكلتان از خدا قطع شده است؛ مگر به خدا معتقد نیستید.
علم الهدی ادامه داد: شما خدا را باور كرده‌اید؛ خدا زنده است، ما را می بیند و ما را در جبهه جنگ با دشمن خودش یاری می كند.
وی اظهارداشت: از چیزی نمی‌ترسیم زیرا رزقمان دست خداست؛ مردم و مسئولین باید همدل شوند تا در این جبهه دشمن را شكست بدهیم.
وی با تاکید بر اینکه به واقعیت‌ها توجه کنید افزود: واقعیت این است كه ما بر دشمن پیروزیم و دشمن را از میدان جنگی كه در خاك ما تشكیل داده بود عقب راندیم.
خطیب جمعه مشهد افزود: دشمن با همه شكست‌ها در دشمنی اش جدی تر شده و میدان جنگ را به عرصه اقتصاد آورده است.
وی با اشاره به اینکه "دشمن قدرت این كه یك گلوله به ما پرتاب كند ندارد" یاد آور شد: دشمن با توطئه اقتصادی و تحریم، میدان جنگی را به ما تحمیل می كند و باید نشان دهیم همان طور كه در میدان جنگ نظامی دشمن را شكست دادیم در این عرصه هم مقاومت می كنیم.
علم الهدی با بیان این كه طبق گفته رهبری باید واقعیت را به مردم بگوییم خاطرنشان كرد: وضعیت فعلی ما با دشمن یك وضعیت جنگی است و مسئولان نباید به روزمره كاری بگذرانند.
وی خطاب به مسئولان افزود: امروز روزی است كه باید مسئولان با چنگ و دندان در مورد امنیت، غذا و آب مردم به میدان بیایند و طبق فرموده مقام معظم رهبری سازوكار ما در این جنگ اقتصادی با دشمن، اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی این نیست كه بچه‌های شما شب بدون شام بخوابند./ منبع: خبرگزاری ایسنا


ویدیو : علم الهدی: بنا نیست زندگی مردم هر جور كه قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد/به جای مرغ، اشکنه بخورید